Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Dat is om de vieze lucht van Tata weg te blazen
Maar waarschijnlijker is dat omdat daar de monding van het noordzeekanaal zit, bijna rechte doorloop naar het Markermeer.
Maar waarschijnlijker is dat omdat daar de monding van het noordzeekanaal zit, bijna rechte doorloop naar het Markermeer.
Ik ben eigenlijk nu al klaar met de herfst wel terwijl ie nog goed en wel moet beginnen....
Met kerst twee weken naar Curaçao, can't wait...
Met kerst twee weken naar Curaçao, can't wait...
Laatst gewijzigd door havana op 16 okt 2023 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Whahaha, wilde het niet zeggen.
Zuur dat ik woe-zon nu vrij ben ivm herfstvakantie. Zou zomaar eens helemaal in het water kunnen vallen.
Zuur dat ik woe-zon nu vrij ben ivm herfstvakantie. Zou zomaar eens helemaal in het water kunnen vallen.
Less is bore
-
- Forum-lid
We zullen het maar houden op een ' zeer dynamische onstabiele atmosfeer '. Eerst licht wisselvallig, toen koud maar strakblauw maar nu lijkt komend weekend toch bakken regen en wind. Hoop dat het weerbeeld iets vriendelijker wordt om te genieten van Eifel in herfstkleuren, een zonnetje zou het een stuk mooier maken. Nou ja, anders maar achteraf pochen over de ontberingen. De oogst zal bestaan uit foto's of sterke verhalen, dus ik win altijd
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Laten we dan maar hopen dat ook deze weersverwachting weer drastisch wordt bijgesteld.
-
- Forum-lid
Lekker zeiken over het weer, dan heb je verder weinig om over te klagen.
+1ColumsbusMJ schreef: ↑17 okt 2023 09:04 Lekker zeiken over het weer, dan heb je verder weinig om over te klagen.
-
- Forum-lid HC
Daar zijn wij Nederlanders goed in