Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zie niemand die het meent te weten. Ik zie alleen mensen die aangeven iets in de media te hebben gezien. Wordt nog door niemand als de absolute waarheid gepresenteerd.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Overigens zijn er inmiddels wel steeds meer aanwijzingen die op een niet goed functionerende raket van Hamas kunnen wijzen.
Maar zelfs al zou dat uiteindelijk keihard bewijs worden: de slachtoffers komen niet terug en de pro-palestina groeperingen zullen het nooit geloven. Alleen verliezers
Maar zelfs al zou dat uiteindelijk keihard bewijs worden: de slachtoffers komen niet terug en de pro-palestina groeperingen zullen het nooit geloven. Alleen verliezers
Less is bore
Zo werkt het niet.
In Jemen vielen al honderdduizend doden (Saoudi Arabie), geen haan kraait er naar.
Dat wordt al gewoon gedaan hoor in functie van de leeftijd.ColumsbusMJ schreef: ↑17 okt 2023 20:34
Ook een goed argument om te stoppen met kankerbestrijding? Of de zorg van mensen met chronische ziektes?
Bovendien is er ook het kostenplaatje. Ik meen me te herinneren dat Vandenbroucke ooit sprak van 50000 per jaar vanaf bepaalde leeftijd.
Soms ben je ook gewoon beter af met niet behandelen. Maar zo bedoelde @Columsbus het, terecht niet, denk ik.
Mij vader werd een jaar of 5 geleden op 88 jarige leeftijd tot het einde toe behandeld, met alle ellende vandien.
Mij vader werd een jaar of 5 geleden op 88 jarige leeftijd tot het einde toe behandeld, met alle ellende vandien.
Eens hoor, de vraag is eerder waar trek je de grens en wie bepaalt die.
Het is gewoon ook een feit dat sommige behandelingen niet uitgevoerd (of terugbetaald worden) omdat ze gewoon te duur zijn. Financieel economische factor is zeer reëel aanwezig in de medische sector, terecht.
Verder is het zo dat je demografische ontwikkelingen redelijk makkelijk kan sturen door migratie te managen en een ideale geboorteratio (economisch) te bevoordelen en afwijkende geboorteratio's te benadelen.
Om maar te zeggen, het hoeft niet op een drastische manier zoals gesuggereerd door Columbus.
Laatst gewijzigd door lugosi op 19 okt 2023 07:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad vreemd dat terrorisme en oorlog door sommige politici en opiniemakers op dezelfde voet gesteld worden. Er worden momenteel enkele honderden Israeli's gegijzeld door Hamas en eigenlijk hoor je daar vrij weinig over.Lcsmet schreef: ↑18 okt 2023 13:07 Hamas zie ik in staat om haar eigen bevolking te bombarderen.
Ik ga er maar even vanuit dat de Israëli's, als ze het al gedaan hebben, niet "zomaar" een ziekenhuis bombarderen.
Voor mij is er wel degelijk een groot verschil tussen de terroristen van Hamas en het reguliere leger van Israël.
Tot wat islamfanatici in staat zijn kunnen die 2 Zweden niet meer navertellen.
Het is allemaal niet nieuw.
Zij die wat ouder zijn herinneren zich misschien nog de Olympische Spelen van 1972 in Munchen, waarbij Palestijnse terroristen het volledige Israelische team van atleten gijzelden en uiteindelijk vermoorden.
Van de overlevende terroristen werden er drie enkele jaren later vrijgelaten door Duitsland na een nieuwe terroristische actie dmv een vliegtuigkaping.