Ervaring webshops
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaat niet snel, maar het komt wel. Nog nooit gehoord van iemand die daar is opgelicht oid.
Less is bore
het ziet er gewoon zo.... "nep" uit allemaal. Ook met allemaal van die rare prijzen enzo... 11.23 euro enzo. Maar goed, het zal aan mij liggen.
Ach heb er wel eens vaker wat besteld. Duurt soms een paar dagen, soms twee weken. Gaat nu om iets wat ik niet direct nodig heb, dus we zien wel.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat komt omdat ze geen tijd spenderen aan de juiste teksten en er een hoop google translate tussen zit. Is een onderdeel van tradeinn en die verkopen alles wat los en vast zit. Zo heb je bikeinn, swimminn, diveinn, kidsinn, smashinn.
Het fietsspul komt tot nu toe bij mij altijd uit spanje zetten, dus ook van iets verder weg. Ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar vooral goed opletten wat je bestelt, want beschrijvingen zijn soms incorrect.
Maar t is nou ook weer geen oplichterij ofzo.
Het fietsspul komt tot nu toe bij mij altijd uit spanje zetten, dus ook van iets verder weg. Ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar vooral goed opletten wat je bestelt, want beschrijvingen zijn soms incorrect.
Maar t is nou ook weer geen oplichterij ofzo.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Hier ook al meerdere artikelen ontvangen van de tradeinn groep. Nooit een probleem mee gehad, maar ook nog geen beroep hoeven doen op reclamaties
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bikeinn duurde recent een dag of 8 (3 was beloofd), runnersinn wel in 3 dagen.
Langer dan 10dg heb ik volgens mij nooit hoeven wachten. Verwacht alleen niet teveel van track&trace.
Langer dan 10dg heb ik volgens mij nooit hoeven wachten. Verwacht alleen niet teveel van track&trace.
Less is bore
- thestudent
- Forum-lid HC
Gisteren nog een pakket van bikeinn ontvangen ( met K alloy zadelpen ). vrijdagavond 13e besteld. Zaterdag verzonden in spanje. Woensdag bij t dpd punt. Valt reuze mee dus. 3.99 verzendkosten.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Zelf ook goede ervaringen met Bikeinn. Diversen malen besteld. Ook duurdere producten. Snelle levertijden en goede prijzen!