Ervaring webshops
Voor de aankoop van een nieuwe groep (sram force axs etap) kijk ik richting bike-discount.de. Wel eens wat gekocht, maar nooit echt gevolgd. Met black Friday in aantocht vroeg ik me af of iemand ervaring heeft met hun kortingen rond die tijd. De moeite om even af te wachten of toch bestellen voor ze ‘op’ zijn…?
- thestudent
- Forum-lid HC
Mijn ervaring is dat juist NU de prijzen het best zijn. En tegen de tijd dat het black friday is er een paar aanbiedingen zijn, maar de rest van de dingen juist weer wat minder gunstig geprijsd is.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
GRR. mijn pakketje uit Engeland met een tooltje om lagers te verwijderen ligt bij postnl. Of ik even de btw wil aftikken plus admikosten. Zo wordt het een dure grap om spullen uit Engeland te bestellen.
Vast heel naief maar ik had gedacht dat voor een pakketje van een paar tientjes er geen problemen zouden zijn.
Vast heel naief maar ik had gedacht dat voor een pakketje van een paar tientjes er geen problemen zouden zijn.
- thestudent
- Forum-lid HC
btw moet je sowieso aftikken. Alleen je moet wel hopen dat je de Engelse VAT dan niet betaald hebt! Een beetje shop heeft de zaakjes op orde en doet dus de btw afdracht voor jou.
Ja zelfs bij Aliexpress betaal je tegenwoordig netjes de btw vooraf.
Ja zelfs bij Aliexpress betaal je tegenwoordig netjes de btw vooraf.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
https://www.bikeradar.com/news/wiggle-c ... nsolvency/
Problemen voor Wiggle/chain reaction cycles.
Ik kwam dit bericht tegen, maar let even op onderaan. Mogelijk nog andere shops waar wat mee gaat gebeuren.
'LET OP: Momenteel geen retourverwerking mogelijk!'
Hmm dat is vreemd en verdacht. Geen cashflow?
Problemen voor Wiggle/chain reaction cycles.
Ik kwam dit bericht tegen, maar let even op onderaan. Mogelijk nog andere shops waar wat mee gaat gebeuren.
Ik tik even de website van bikester aan.Alongside Wiggle CRC, the Signa Sports United group includes Tennis-Point, Tennis Pro, Tennis Express, Fahrrad.de, Bikester, Probikeshop, Campz, Addnature and Outfitter.
'LET OP: Momenteel geen retourverwerking mogelijk!'
Hmm dat is vreemd en verdacht. Geen cashflow?
-
- Forum-lid HC
Ik zie Bike24 hier niet bijstaan. Ik meende dat die ook van dezelfde groep was.
Maar na de Corona inkomsten, is natuurlijk de omzet behoorlijk gekelderd. Daar hebben meer partijen last van.
Maar na de Corona inkomsten, is natuurlijk de omzet behoorlijk gekelderd. Daar hebben meer partijen last van.
- thestudent
- Forum-lid HC
Bike24. Valt onder iets dat Riverside heet tegenwoordig. ( Kan me ook niet voorstellen dat het daar echt echt slecht mee gaat )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vergeet bij wiggle en crc de brexit niet.scottwilko schreef: ↑20 okt 2023 20:14 Ik zie Bike24 hier niet bijstaan. Ik meende dat die ook van dezelfde groep was.
Less is bore