Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komende maanden trek ik het ook meestal wel aardig. Zo rond medio februari komt dat verlangen naar mooi weer en in maart wens ik gewoon 15gr en zon
Less is bore
Voor mij is dit weer niet ideaal, m’n vrouw is vaak verkouden in deze periode. En wat ik nu even niet kan gebruiken in deze periode is een flinke griep. Ik ben wel wat neusverkouden, maar dat waait wel over. Maar niet zeuren, beter nu de behandeling dan in de volle zomer of perfecte lente !!! Dan zou het zuur zijn om niet te fietsen
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Tja.... natuurlijk is het lekkerder als het zonnetje schijnt en je kort kort gekleed kan gaan.... Dan maar niet fietsen? Dat is bij mij geen optie.... daarvoor doe ik het te graag... Vandaag ook weer op pad geweest, 7 a 8 graden en regen. Van het groepje (9 man) haakte er halverwege 7 af ... met z'n tweeën 100 km volgemaakt en geen minuut spijt gehad. Goede fietskleding is dan wel een vereiste en de investering waard . Zonder dat kan je het idd vergeten.
En de fiets? Die is ook zo weer schoon en gesmeerd....
En de fiets? Die is ook zo weer schoon en gesmeerd....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat weerbericht krijg ik ook al de hele dag in die app. Het was altijd al één van m'n favoriete apps, maar nu helemaal
Mijn gebeden zijn niet gehoord. Van de 10 weer apps op mijn telefoon kies ik altijd de gunstigste maar helaas, alles rond de 15 gr en nat komende dagen.
Die stand van de rotatie as van ons planeetje op 23 gr. kunnen we helaas niet aanpassen. Ik fiets ook met slecht weer maar dat kost me steeds meer moeite…
Die stand van de rotatie as van ons planeetje op 23 gr. kunnen we helaas niet aanpassen. Ik fiets ook met slecht weer maar dat kost me steeds meer moeite…
older Budweiser
Zondag maar een forum rit:)daniel1975 schreef: ↑25 okt 2023 20:30 Zo, de gebeden zijn verhoord
(Al vrees ik dat het een foutje is…..)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.