Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
voor erbij naast de DJI osmo Action.. een Ion air pro Actioncam. In de Bigbazar uitverkoop.... 5 euro... nou daar wil ik dat wel voor proberen.
Ik wil 'm gebruiken om af en toe een scene toe te kunnen voegen vanuit een andere hoek of andere fiets.
Ik wil 'm gebruiken om af en toe een scene toe te kunnen voegen vanuit een andere hoek of andere fiets.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Prima bandjes, je kan ook alleen vooraan een M steken.
- thestudent
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Voor het laatst gekocht.
4stuks ouderwetse Koolstop salmon remblokken voor Cantilevers, Spokey spaaknippelspanner.
4stuks ouderwetse Koolstop salmon remblokken voor Cantilevers, Spokey spaaknippelspanner.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Linkje.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- thestudent
- Forum-lid HC
Faal prijs is per oktober verhoogd naja
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch het 3T Aeroghiaia gravelstuur (EDIT: heb de superghiaia) gekocht bij Wiggle. Voor dat geld (€108) wel een topstuur, misschien ga ik het nog wel mooi vinden. Wel nieuwsgierig hoe die flare bevalt en anders verkoop ik hem wel weer.
Laatst gewijzigd door daniel1975 op 26 okt 2023 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Less is bore
Mij lijkt me die platte bovenkant niet zo fijn in het mulle zand etc. Rond bovenaan pakt dan net wat beter vast. Op de weg vind ik die vlakke bovenkant wel weer fijn. Benieuwd hoe die jou bevalt.daniel1975 schreef: ↑26 okt 2023 18:38 Toch het 3T Aeroghiaia gravelstuur gekocht bij Wiggle. Voor dat geld (€108) wel een topstuur, misschien ga ik het nog wel mooi vinden. Wel nieuwsgierig hoe die flare bevalt en anders verkoop ik hem wel weer.