Orbea
Geen weer om buiten foto's van je fiets te maken...
Orbea Terra M31, omgebouwd naar M30 omdat de fietsenmaker nog een M31 gereserveerd had staan voor MyO. Time Atac pedaaltjes erop, mijn cheapo Ali Romin kloon (scheelt meteen 180 gram), de upgrade naar Fulcrum wielen (de M30 had standaard nog zwaardere) en het stuur veranderd naar eentje zonder flare. Bij Orbea moest je daarvoor bijbetalen maar de fietsenmaker heeft er gratis een erg fijn BMC stuurtje opgezet.
Campagnolo Ultra Dork
Mooie fietsen! Enjoy!
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
mooie fiets, mooie kleur ook. 2x is ook een aanrader wat mij betreft. Heb mijn 1x vorig jaar door een 2x vervangen, maakt de fiets veel breder inzetbaar. Is de headset FSA? dan zou je er nog een -6 graden pen op kunnen zetten, met de kabels volledig binnendoor. Zeker bewerkelijker, maar wel mooier imho. Vraag me wel af of dit lang goed blijft gaan met de mechanische groep.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ook al zo’n mooie Terra. Echt mijn kleurtjes.
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
Less is bore
Gezien de routing nu, ga ik de bochten niet krapper maken. Als ik er zelf opzit, zie ik het toch allemaal niet.Ivo W schreef: ↑27 okt 2023 16:57 mooie fiets, mooie kleur ook. 2x is ook een aanrader wat mij betreft. Heb mijn 1x vorig jaar door een 2x vervangen, maakt de fiets veel breder inzetbaar. Is de headset FSA? dan zou je er nog een -6 graden pen op kunnen zetten, met de kabels volledig binnendoor. Zeker bewerkelijker, maar wel mooier imho. Vraag me wel af of dit lang goed blijft gaan met de mechanische groep.
Ik overweeg wel de Garmin mount van Orbea te bestellen. Dat ziet er net wat rustiger uit.
Campagnolo Ultra Dork
Die Garmin mount zit er toch standaard bij?Ernie C. schreef: ↑27 okt 2023 21:37Gezien de routing nu, ga ik de bochten niet krapper maken. Als ik er zelf opzit, zie ik het toch allemaal niet.Ivo W schreef: ↑27 okt 2023 16:57 mooie fiets, mooie kleur ook. 2x is ook een aanrader wat mij betreft. Heb mijn 1x vorig jaar door een 2x vervangen, maakt de fiets veel breder inzetbaar. Is de headset FSA? dan zou je er nog een -6 graden pen op kunnen zetten, met de kabels volledig binnendoor. Zeker bewerkelijker, maar wel mooier imho. Vraag me wel af of dit lang goed blijft gaan met de mechanische groep.
Ik overweeg wel de Garmin mount van Orbea te bestellen. Dat ziet er net wat rustiger uit.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel