Orbea
Zit zowel bij de roadbike als de gravelbike standaard bij, althans zo was het bij mij.
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie kleur.
Mijn oog valt nu pas op de bandjes; zou die heel snel vervangen voor een beter nopje.
Mijn oog valt nu pas op de bandjes; zou die heel snel vervangen voor een beter nopje.
Less is bore
Ik vond die Terreno’s nog lang meekunnen als het terrein ruwer werd of zelfs vochtig, maar ze hebben grenzen. Ik heb er wel van geleerd dat ik persoonlijk liever een rondere band heb en geen noppen aan de zijkant die met name in bochten op asfalt plotseling mee gaan doen. Maar mooi fietsie!
Ik gebruik hem echt als endurancebike+. Modderpaden, los zand e.d. laat ik lekker links liggen. Voor de winter zijn deze dus wel prima. Van de zomer een paar lichte wielen met 32 of 35mm racebanden, oa voor op vakantie in de bergen erbij.daniel1975 schreef: ↑28 okt 2023 21:41 Mooie kleur.
Dat is ook juist het mooie van deze fiets, geen lelijke nokjes voor bikepacking, nog relatief scherp stuurgedrag en geen semi-mtb geometrie. Tel daarbij op: 2x, zelf kleurtjes kiezen, het coöperatieve karakter van het bedrijf dat mij aanspreekt en te koop bij één van de twee winkels in ons dorp en je hebt de ideale fiets voor mij te pakken.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Beide super mooie fietsen!
Naar aanleiding van dit topic ook maar eens gaan kijken.
Vind het heel mooie fietsen, alleen in mijn maat (xl) wordt het balhoofd wat te groot.
Pf30 zou ook niet mijn voorkeur hebben. Ik had gehoopt dat er dit jaar meer fietsen met T47 geleverd zouden worden.
Naar aanleiding van dit topic ook maar eens gaan kijken.
Vind het heel mooie fietsen, alleen in mijn maat (xl) wordt het balhoofd wat te groot.
Pf30 zou ook niet mijn voorkeur hebben. Ik had gehoopt dat er dit jaar meer fietsen met T47 geleverd zouden worden.