Ik ben heel benieuwd of Hopjes daar ook zo over denkt. Wat bedoel je met "uitbreiding Europeanen"?
Volgens mij ben jij ook regelmatig tegendraads, of mag dat dan weer wel?
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Ik ben heel benieuwd of Hopjes daar ook zo over denkt. Wat bedoel je met "uitbreiding Europeanen"?
Het is veel complexer dan dat.
Niemand krijgt van mij de schuld van de schiet en steekpartijen in Nederland. Ik zie echter een oververtegenwoordiging van een specifiek geloof/religie/cultuur en mede daardoor ben ik wel een beetje klaar met die onzin. En het staat een ieder vrij om te denken wat die wil... en ik heb geen zin om dan te horen over hoe het 80jaar geleden was, 2 jaar geleden of 200 voor christus.Jans schreef: ↑02 nov 2023 13:24Ik ben heel benieuwd of Hopjes daar ook zo over denkt. Wat bedoel je met "uitbreiding Europeanen"?
Volgens mij ben jij ook regelmatig tegendraads, of mag dat dan weer wel?
Specificeer "die onzin", en wat is je reactie op "er klaar mee zijn"...
Grappig ga je naar de andere kant van de grote plas. Noord/Zuid Amerika zie je precies het zelfde alleen dan van een ander specifiek geloof/religie/ cultuur daar zijn ze er ook klaarmee met die onzin.
Welkom in Utopiaaaaa…..
Onzin vind ik een eerwraak op 300 meter van mijn woning, midden op straat onder het oog van een 3 jarig dochtertje.Ernie C. schreef: ↑02 nov 2023 16:48Specificeer "die onzin", en wat is je reactie op "er klaar mee zijn"...
Een oververtegenwoordiging van de meest gediscrimineerde bevolkingsgroep in de criminaliteit is overigens een verschijnsel van alle tijden, plaatsen en culturen. Met nog meer discrimeren bereik je dus hooguit het tegenovergestelde.