Orbea
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit
Als je de drinkbushouder op de zitbuis niet op zijn kop monteert, blijft je bidon veel beter zitten.
Als je de drinkbushouder op de zitbuis niet op zijn kop monteert, blijft je bidon veel beter zitten.
OMGdwangarbeider schreef: ↑29 okt 2023 12:30 Ziet er goed uit
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
-
- Forum-lid
Ik zou het niet gezien hebben als het mij ook al niet eens overkomen was, haha
-
- Forum-lid
Zo, de maiden trip met de Orca M30 afgelopen week in een mooie, zonnige omgeving. Paste perfect bij z'n fris kleurtje!
Deze klim is gekend uit de Ruta del Sol en zeker een aanrader voor wie in de Axarquia-Malaga regio is.
Over de Orca zelf, de M30 is zowat de basisversie. Dat merk je inderdaad aan het gewicht, zoals eerder al geopperd.
Daarnaast erg stabiele fiets en behoorlijk uitgerust voor die prijs. Moet nog wat gespeeld worden met spacers en zadelhoogte. Maar eerste goede indruk en voldoet zeker aan de verwachtingen.
Nu weer wachten tot de Kerstvakantie voor (hopelijk) opnieuw wat zonnige ritjes.
Deze klim is gekend uit de Ruta del Sol en zeker een aanrader voor wie in de Axarquia-Malaga regio is.
Over de Orca zelf, de M30 is zowat de basisversie. Dat merk je inderdaad aan het gewicht, zoals eerder al geopperd.
Daarnaast erg stabiele fiets en behoorlijk uitgerust voor die prijs. Moet nog wat gespeeld worden met spacers en zadelhoogte. Maar eerste goede indruk en voldoet zeker aan de verwachtingen.
Nu weer wachten tot de Kerstvakantie voor (hopelijk) opnieuw wat zonnige ritjes.
Laatst gewijzigd door Rocketboy_2 op 04 nov 2023 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Zo blij met mijn gravelbike, nog geen meter gravel gezien maar in dit weer vind ik het al genieten om door de vettige banen te fietsen en los over de takken en kastanjes te fietsen zonder gêne en te moeten vrezen dat ik plat ga staan
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road