Update 14-10-2023 Gravel/off-road forum rit.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar de Westlander??
Less is bore
Was idd een mooie rit mensen! Ik heb me prima vermaakt. Ook leuk om te zien hoe een andere local de stroken toch weer op een andere manier aan elkaar plakt, met zelfs een paar voor mij nieuwe doorsteekjes!
Foto van het 'gravelmonument' mag niet ontbreken!
Foto van het 'gravelmonument' mag niet ontbreken!
Eigenlijk alles achter de Utrechtse Heuvelrug ,het vlakke land noemen ze dan het Westen;)
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Enzzo
- Forum-lid HC
daniel1975 schreef: ↑15 okt 2023 11:03 Ik had al voorgesteld om Ennzo en Lugosi volgende keer mee te nemen
Ben er graag bij volgende keer maar dan liever op de weg ipv gravel
En anders doe ik de koek en sopie wel.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Nice ga ze wel pakken als het warm en zonnig is.
Vandaag de route gereden, en mijn complimenten Nijkie! Prachtige route. Er lagen vandaag wel veel takken, en soms een boom op de paden door Ciaran. Maar dat mocht de pret niet drukken. Rond Mariendaal waren er wel veel wandelaars, die allemaal een Labradoodle leken te hebben.
Je bent die vrouw die haar bouvierkruising totaal niet onder controle had niet tegen gekomen? Was vanmorgen ergens ter hoogte van de Christuskoepel. Aggressief blaffend beest. Echt niet normaal dat mensen dat los laten lopen...Vicenza schreef: ↑04 nov 2023 20:12 Vandaag de route gereden, en mijn complimenten Nijkie! Prachtige route. Er lagen vandaag wel veel takken, en soms een boom op de paden door Ciaran. Maar dat mocht de pret niet drukken. Rond Mariendaal waren er wel veel wandelaars, die allemaal een Labradoodle leken te hebben.
Dank u,nieuwe route voor 2024 wordt 143kmVicenza schreef: ↑04 nov 2023 20:12 Vandaag de route gereden, en mijn complimenten Nijkie! Prachtige route. Er lagen vandaag wel veel takken, en soms een boom op de paden door Ciaran. Maar dat mocht de pret niet drukken. Rond Mariendaal waren er wel veel wandelaars, die allemaal een Labradoodle leken te hebben.
Op Zondagmorgen kan het druk zijn daar met hondjes.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Kan niet wachten!nijkie schreef: ↑05 nov 2023 09:40Dank u,nieuwe route voor 2024 wordt 143kmVicenza schreef: ↑04 nov 2023 20:12 Vandaag de route gereden, en mijn complimenten Nijkie! Prachtige route. Er lagen vandaag wel veel takken, en soms een boom op de paden door Ciaran. Maar dat mocht de pret niet drukken. Rond Mariendaal waren er wel veel wandelaars, die allemaal een Labradoodle leken te hebben.
Scott Addict Gravel 2022
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011
Colnago CX Zero 2016
Colnago Super 1991
Peugeot P10S 1985
Cube AMS 110 2011