Veldrijden 2024 - 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vroeger hadden we nog een superprestige bij Pijnacker, was altijd wel gezellig. Helaas is deze van de kalender verdwenen.
Less is bore
M.i. is veldrijden live leuk om mee te maken voor de ambiance en pinten drinken. Wil je echt voor bepaalde renners gaan kijken? Mvdp heeft vandaag zijn programma gepost bijvoorbeeld en dan weet je welke zeker en vast waar het drukker gaat worden. Antwerpen is een niet zo druk bezochte. Voor je scherm zitten en kijken geeft je het meeste van de koers meeColumsbusMJ schreef: ↑02 nov 2023 18:15 Ik zit een beetje te kijken naar tickets, lijkt mij wel een keer tof om te zien. Maakt het nog iets uit qua race wat leuk(er) is?
Als Hulst (Zeeland) nog op de kalender staat, misschien iets voor jou?el_loco schreef: ↑02 nov 2023 19:56 Ben vorige week naar `De nacht van Woerden`geweest. Leuk, gratis toegang omdat het eigenlijk om de kermis gaat daar volgens mij. Veel modder en geen laarzen mee dus enigszins beperkt in de keuze van plaats, maar wel geinig om de profs (dames en heren) een keer van dichtbij te zien crossen. Denk dat een Vlaamse cross bij daglicht leuker is om mee te maken, maar dat is me net te ver rijden.
Laatst gewijzigd door fiedoo op 04 nov 2023 01:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Zeeland is ook al 2,5 - 3 uur rijden, ik kijk wel op tvfiedoo schreef: ↑03 nov 2023 02:24Als Hust (Zeeland) nog op de kalender staat, misschien iets voor jou?el_loco schreef: ↑02 nov 2023 19:56 Ben vorige week naar `De nacht van Woerden`geweest. Leuk, gratis toegang omdat het eigenlijk om de kermis gaat daar volgens mij. Veel modder en geen laarzen mee dus enigszins beperkt in de keuze van plaats, maar wel geinig om de profs (dames en heren) een keer van dichtbij te zien crossen. Denk dat een Vlaamse cross bij daglicht leuker is om mee te maken, maar dat is me net te ver rijden.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Vandaag maar 5 ploegen aan de start van het EK mixed relay, Nederland deed zelfs niet mee.
Morgen geen wedstrijden wegens de aangekondigde storm.
Zondag wordt een drukke dag.
Morgen geen wedstrijden wegens de aangekondigde storm.
Zondag wordt een drukke dag.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mixed relay is ook een flut nummer, in elke sport overigens.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
4 rondjes gereden, goed half uur koers. 1.13 naar de nummer 2 toe. Indrukwekkend, maar niet spannend.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel knappe rit van Alvarado. Ba zo’n klotejaar er nu weer staan is gaaf!
Less is bore
Rijdt van empel eigenlijk ook op de weg of heeft ze daar plannen voor? Zij moet daar toch ook absolute top zijn?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Afgelopen jaar een bescheiden programma. Dit jaar waarschijnlijk wat meer. Bouwt rustig op.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/