Je bedoelt een avond lang Rutte op tv bij zomergasten?Om maar van alle gepromote tijd op de NPO maar niet te spreken, van onze belastingsgeld.
En wat dacht je dan van deze analyse:
Het thema wat maar niet op de agenda komt
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Je bedoelt een avond lang Rutte op tv bij zomergasten?Om maar van alle gepromote tijd op de NPO maar niet te spreken, van onze belastingsgeld.
Grapjas , vorige verkiezingen werd D66 vol gepromoot , nu is het aan de beurt van PvdA/GL.Enzzo schreef: ↑06 nov 2023 09:21Je bedoelt een avond lang Rutte op tv bij zomergasten?Om maar van alle gepromote tijd op de NPO maar niet te spreken, van onze belastingsgeld.
En wat dacht je dan van deze analyse:
Het thema wat maar niet op de agenda komt
Omtzigt heeft wel meer dingen die op voorhand anders leken. Ik denk dat als mensen zich meer verdiepen in zijn programma een hoop besluiten om toch niet op hem te stemmen.Enzzo schreef: ↑06 nov 2023 22:13 Omtzicht vindt een coalitie met de SGP een optie (in een minderheidskabinet)
De SGP die in zijn programma heeft staan dat euthanasie wettelijk verboden moet worden, dat abortus idem verboden moet worden maar dat invoeren van de doodstraf een reëele optie is. (Zoek de verschillen…)
Uit het partijprogramma van de SGP:
Het vaststellen en opleggen van een bepaalde straf is een zaak van de rechtsprekende macht. Dit laat echter onverlet, dat de SGP bij ernstige levensdelicten het opleggen van de doodstraf door een wettige overheid een legitieme straf vindt.
Ik vond Omtzicht misschien een redelijk alternatief voor mijn stem maar dit keert mij toch echt helemaal van hem af!!
De partijen zelf in ieder geval niet meer zodra er een kabinet is gevormd.daniel1975 schreef: ↑07 nov 2023 05:54 Verdiepen mensen zich anno 2023 nog in partijprogramma’s dan?
Ik denk dat hij ook helemaal geen premier moet willen worden. Daarbij is de populariteit alleen gestoeld op hoe hij zijn werk de laatste jaren heeft ingevuld. Dat betekent niet dat de mensen in zijn partij het ook zo zullen/kunnen doen.daniel1975 schreef: ↑07 nov 2023 05:54 Verdiepen mensen zich anno 2023 nog in partijprogramma’s dan?
Edit: en sowieso bizar dat hij nog steeds geen uitspraak doet of hij/niet premier wil worden. Maak een keuze, wel zo eerlijk naar de kiezer. Nee is ook een antwoord.
Ik ben benieuwd waarom die partijen ern drama zouden zijn. Welke partijen zouden het volgens jou beter doen? Serieus geïnteresseerd. (Ik ben heftig tegen de SGP)JPAR schreef: ↑07 nov 2023 07:47Ik denk dat hij ook helemaal geen premier moet willen worden. Daarbij is de populariteit alleen gestoeld op hoe hij zijn werk de laatste jaren heeft ingevuld. Dat betekent niet dat de mensen in zijn partij het ook zo zullen/kunnen doen.daniel1975 schreef: ↑07 nov 2023 05:54 Verdiepen mensen zich anno 2023 nog in partijprogramma’s dan?
Edit: en sowieso bizar dat hij nog steeds geen uitspraak doet of hij/niet premier wil worden. Maak een keuze, wel zo eerlijk naar de kiezer. Nee is ook een antwoord.
Het rechtse kabinet dat hij voorstaat met een VVD, SGP en JA21 erbij wordt een drama voor Nederland.