Fietspositie Froome
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik denk dat hij deels uit onzekerheid ook zelf heeft ingestemd met al die veranderingen of ze zelf heeft bedacht. En nu dan maar weer besluit om terug te gaan.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ach we weten toch allemaal hoe het echt zit...
Speler van Telstar ging naar Barcelona, won daar 4x de Champions League.... vul zelf maar in hoe dat kan. En is nu weer terug bij Telstar en presteert helemaal niks.
Gestolen laptops, TUE's, salbutamol. Meneer Froome zat helemaal VOL en that's the end of it. En zijn maatje Wiggins was net zo erg.
Speler van Telstar ging naar Barcelona, won daar 4x de Champions League.... vul zelf maar in hoe dat kan. En is nu weer terug bij Telstar en presteert helemaal niks.
Gestolen laptops, TUE's, salbutamol. Meneer Froome zat helemaal VOL en that's the end of it. En zijn maatje Wiggins was net zo erg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat mag je helemaal niet zeggen…..havana schreef: ↑08 nov 2023 08:42 Ach we weten toch allemaal hoe het echt zit...
Less is bore
Inderdaad wat Havana zegt.
Toch nog even filosoferen.
Froome zat altijd mega lelijk op zijn fiets (bij Sky). Het leek alsof hij altijd veel te kort zat. Ik kan me zomaar voorstellen dat iemand die hem op zijn Factor heeft gezet dit ook gemeld heeft. Froome is met heel veel onzekerheden en ook verwachtingen gestart bij zijn nieuwe team. Heeft hij zich een andere fietspositie laten aan lullen? Sjeesmienee, als prof moet je dit soort verschillen toch gelijk merken? Ik merk het direct als ik iets veranderd heb.
Ik weet zeker dat Sky destijds een ploeg was die dit goed voor elkaar had. Ik heb minder vertrouwen dat zijn huidige team dat kan, maar het zal van een persoon hebben afgehangen die die fietsmeting verzorgd heeft. Zou hij een renner zijn die zich hier nooit echt mee bezig heeft gehouden? Volgens mij is hij geen fietsfreak. Of zat hij gewoon zo VOL met het spul wat Wiggins ook slikte, dat hij achterstevoren nog kon winnen?
Heeft zijn val ertoe geleid dat hij een andere positie nodig had, want minder flexibel of ander lichamelijke beperking?
Toch nog even filosoferen.
Froome zat altijd mega lelijk op zijn fiets (bij Sky). Het leek alsof hij altijd veel te kort zat. Ik kan me zomaar voorstellen dat iemand die hem op zijn Factor heeft gezet dit ook gemeld heeft. Froome is met heel veel onzekerheden en ook verwachtingen gestart bij zijn nieuwe team. Heeft hij zich een andere fietspositie laten aan lullen? Sjeesmienee, als prof moet je dit soort verschillen toch gelijk merken? Ik merk het direct als ik iets veranderd heb.
Ik weet zeker dat Sky destijds een ploeg was die dit goed voor elkaar had. Ik heb minder vertrouwen dat zijn huidige team dat kan, maar het zal van een persoon hebben afgehangen die die fietsmeting verzorgd heeft. Zou hij een renner zijn die zich hier nooit echt mee bezig heeft gehouden? Volgens mij is hij geen fietsfreak. Of zat hij gewoon zo VOL met het spul wat Wiggins ook slikte, dat hij achterstevoren nog kon winnen?
Heeft zijn val ertoe geleid dat hij een andere positie nodig had, want minder flexibel of ander lichamelijke beperking?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Hopelijk valt Roglic niet stil bij bora... want anders kunnen we de middelste alinea wel copy/pasten...havana schreef: ↑08 nov 2023 08:42 Ach we weten toch allemaal hoe het echt zit...
Achterlijke reactiehavana schreef: ↑08 nov 2023 08:42 Ach we weten toch allemaal hoe het echt zit...
-
- Forum-lid
Zijn houding werd beschreven als iemand die telefoon tussen oor en schouder klemde terwijl hij een boodschappenwagentje duwde, meen ik me te herinneren.
Waarom dan? De man is nota bene zelfs positief bevonden. En daar komen de vele belastende feiten m.b.t. Team Sky nog bij.marksi schreef: ↑08 nov 2023 14:11Achterlijke reactiehavana schreef: ↑08 nov 2023 08:42 Ach we weten toch allemaal hoe het echt zit...