Politiek
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De paradox is dat radicaal rechts waarschuwde voor de toestanden waar ze nu, door gebrek aan actie vanuit het midden en door gebrek aan realistisch besef van links, haar eigen electoraal voordeel uit zal halen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
Dat weet ik niet, ik ga het eens opzoeken op de socials
-
- Forum-lid HC
Ik probeer klein verzet zeker niet de provoceren.53x11 schreef: ↑10 nov 2023 13:13 Ik heb de indruk dat je (klein_verzet) probeert te provoceren, maar je doet dat in zulk onsamenhangend taalgebruik dat je de plank nogal misslaat. Oftewel, er is eigenlijk geen touw vast te knopen aan deze woordendiarree. Maar zelf zal je ongetwijfeld van mening zijn dat je heel wijs en eloquent over komt. Iets met een bord en een kop en een trol die eigenlijk niet gevoerd zou moeten worden...
Ben het er gewoon niet helemaal mee eens. Delen wel en daar ligt het probleem.
Er zit eigenlijk nergens een partij een beetje in het midden. Het is als naar een Chinees gaan en alleen de hele kaart kan bestellen zodat je de hele week chinees eet. Links heeft prima punten en rechts net zo goed.
Maar voor nu kies ik toch aan de rechterkant.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Eigenlijk jammer dat je op dit forum geen poll aan kunt maken. Dan zou iedereen -anoniem- zijn voorkeur aan kunnen geven. Een soort “wat stemmen fietsers? Peiling”
Lijkt me heel interessant om te zien.
Lijkt me heel interessant om te zien.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik verwacht hier eigenlijk gewoon een afspiegeling van de Be-Ned samenleving om eerlijk te zijn.
Hooguit extreme partijen als Fvd, bij1, SGP, etc zullen denk ik ontbreken.
Hooguit extreme partijen als Fvd, bij1, SGP, etc zullen denk ik ontbreken.
Less is bore
Ik had het niet tegen jou wasbeer! Alleen jouw post kwam er net tussendoor.wasbeer2006 schreef: ↑10 nov 2023 17:48Ik probeer klein verzet zeker niet de provoceren.53x11 schreef: ↑10 nov 2023 13:13 Ik heb de indruk dat je (klein_verzet) probeert te provoceren, maar je doet dat in zulk onsamenhangend taalgebruik dat je de plank nogal misslaat. Oftewel, er is eigenlijk geen touw vast te knopen aan deze woordendiarree. Maar zelf zal je ongetwijfeld van mening zijn dat je heel wijs en eloquent over komt. Iets met een bord en een kop en een trol die eigenlijk niet gevoerd zou moeten worden...
Er zit eigenlijk nergens een partij een beetje in het midden. Het is als naar een Chinees gaan en alleen de hele kaart kan bestellen zodat je de hele week chinees eet. Links heeft prima punten en rechts net zo goed.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik denk persoonlijk niet dat klein_verzet probeert te provoceren. Ik denk dat hij probeert een ander beeld en geluid te laten horen. Dat doet hij uiteraard op zijn eigen manier (en daar kun je over debatteren). Maar als je erdoorheen leest dan zegt hij hele zinnige dingen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid HC
Oh sorry53x11 schreef: ↑10 nov 2023 21:20Ik had het niet tegen jou wasbeer! Alleen jouw post kwam er net tussendoor.wasbeer2006 schreef: ↑10 nov 2023 17:48Ik probeer klein verzet zeker niet de provoceren.53x11 schreef: ↑10 nov 2023 13:13 Ik heb de indruk dat je (klein_verzet) probeert te provoceren, maar je doet dat in zulk onsamenhangend taalgebruik dat je de plank nogal misslaat. Oftewel, er is eigenlijk geen touw vast te knopen aan deze woordendiarree. Maar zelf zal je ongetwijfeld van mening zijn dat je heel wijs en eloquent over komt. Iets met een bord en een kop en een trol die eigenlijk niet gevoerd zou moeten worden...
Ik kies dan juist weer voor links in de hoop een beetje een uitgebalanceerde coalitie te krijgen.wasbeer2006 schreef: ↑10 nov 2023 17:48Ik probeer klein verzet zeker niet de provoceren.53x11 schreef: ↑10 nov 2023 13:13 Ik heb de indruk dat je (klein_verzet) probeert te provoceren, maar je doet dat in zulk onsamenhangend taalgebruik dat je de plank nogal misslaat. Oftewel, er is eigenlijk geen touw vast te knopen aan deze woordendiarree. Maar zelf zal je ongetwijfeld van mening zijn dat je heel wijs en eloquent over komt. Iets met een bord en een kop en een trol die eigenlijk niet gevoerd zou moeten worden...
Het grote probleem is Omtzigt. Die blijft maar vaag. Voor iedere coalitie lijkt hij nodig en hij sluit ook niks uit. Zowel over links als over rechts, komen er vervolgens extreme partijen aan te pas. Ik hoop echt dat Yesilgoz, Timmermans en Omtzigt elkaar eens goed aankijken en beseffen dat zij het samen moeten doen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eens!!
Maar ik vrees dat het ego van Timmermans in de weg gaat staan.
En VVD zal zich iets beter willen profileren dan de vorige ronde, want toen leefde onder de kiezer wel heel erg het gevoel dat ze teveel naar Kaag hadden geluisterd.
Pieter kan gelukkig met links en rechts meewaaien, die maakt geen keuzes
(Serieus, ik denk dat 70% van zijn kiezers zich totaal niet in die man hebben verdiept. Super dossiertijger, maar als topbestuurder geloof ik er niet in).
Less is bore
Wat heeft het met het ego van Timmermans te maken of er wel of niet gekozen wordt om met de VVD te gaan samenwerken? Het is niet Timmermans die dat bepaalt, maar de partij.daniel1975 schreef: ↑11 nov 2023 09:16Eens!!
Maar ik vrees dat het ego van Timmermans in de weg gaat staan.
En VVD zal zich iets beter willen profileren dan de vorige ronde, want toen leefde onder de kiezer wel heel erg het gevoel dat ze teveel naar Kaag hadden geluisterd.
Pieter kan gelukkig met links en rechts meewaaien, die maakt geen keuzes
(Serieus, ik denk dat 70% van zijn kiezers zich totaal niet in die man hebben verdiept. Super dossiertijger, maar als topbestuurder geloof ik er niet in).
Eens wat Omtzigt aangaat.
Yesilgoz gaat alleen zo'n samenwerking aan als zij premier wordt, anders niet.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/