Mountainbikers Heuvelrug hebben vergunning nodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb dit ook met verbazing gisteren zitten lezen. Ongelofelijk wat een gelul, lijken allemaal wel verkapte argumenten om voor niet teveel geld aan een vignet te moeten uitgeven.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Welk vignet is dat nou voor oa Amerongen/Leersum toch?
EDIT ah ik zie het inderdaad, kreeg gisteren een mail over die van staatsbosbeheer die is nu ook digitaal. OA loonse en drunense duinen
EDIT ah ik zie het inderdaad, kreeg gisteren een mail over die van staatsbosbeheer die is nu ook digitaal. OA loonse en drunense duinen
Amerongen, Leersum, Zeist, Austerlitz, Rhenen, Soest, Kwintelooijen, Hoge Vuursche en Lage Vuursche.
Vroegâh ook nog Hoge Ginkel maar die is gesloten!
Den Treek rood en blauw is een apart vignet. Dit was al digitaal te krijgen, d.w.z. de dagkaart.
Vroegâh ook nog Hoge Ginkel maar die is gesloten!
Den Treek rood en blauw is een apart vignet. Dit was al digitaal te krijgen, d.w.z. de dagkaart.
Lijkt me wel. Dat is bij de vignetten van Den Treek ook zo. Of de soep in de praktijk zo heet wordt gegeten is natuurlijk een ander verhaal.
Zal vooral voor de verhuur een issue zijn, of is daar al een aparte regeling?daniel1975 schreef: ↑13 nov 2023 11:48Ik heb dit ook met verbazing gisteren zitten lezen. Ongelofelijk wat een gelul, lijken allemaal wel verkapte argumenten om voor niet teveel geld aan een vignet te moeten uitgeven.
Heb er wel eens een mtb gehuurd en dat was altijd incl vignet
Ben al even niet op de Heuvelrug geweest. Is het een beetje te doen qua nattigheid? Of hebben we daar nu dit soort praktijken: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100076617_e9f282a9. Ik zag op de socials geen oproep op weg te blijven dacht ik.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Die zullen huurprijzen gelijk houden - en je een handje helpen met het online aanschaffen van dat vignet ter plekke1094 schreef: ↑13 nov 2023 15:25Zal vooral voor de verhuur een issue zijn, of is daar al een aparte regeling?daniel1975 schreef: ↑13 nov 2023 11:48Ik heb dit ook met verbazing gisteren zitten lezen. Ongelofelijk wat een gelul, lijken allemaal wel verkapte argumenten om voor niet teveel geld aan een vignet te moeten uitgeven.
Heb er wel eens een mtb gehuurd en dat was altijd incl vignet
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Je bedoelt Natuurmonumenten?wasbeer2006 schreef: ↑13 nov 2023 15:03 Welk vignet is dat nou voor oa Amerongen/Leersum toch?
Niet zijken maar reiden !
Dat hangt sterk af van de gekozen route.marsman schreef: ↑13 nov 2023 15:42 Ben al even niet op de Heuvelrug geweest. Is het een beetje te doen qua nattigheid? Of hebben we daar nu dit soort praktijken: https://www.dumpert.nl/?selectedId=100076617_e9f282a9. Ik zag op de socials geen oproep op weg te blijven dacht ik.
Rhenen heeft naar mijn mening het minste last van regen. De noordlussen van Soest en Austerlitz kun je beter mijden. De rest is vrij goed te doen met hier en daar een plas.
Den Treek is vergeleken met de UHR routes nog altijd een pak minder, maar... daar wordt wel aan gewerkt en het verschil wordt kleiner.
- daniel1975
- Forum-lid HC