Ga ik idd ook doen.
Het grote schijfremmentopic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Dat was voor mij ook de reden om direct de Sram groep nieuw te verkopen, en de GRX800 groep te kopen voor mijn gravelbike.daniel1975 schreef: ↑11 nov 2023 16:44 Mij vandaag even echt verdiept in het ontluchten van Sram. Ik was al geen fan, en dat is er niet beter op geworden.
Doe mij maar onze japanse vishengelboer, die heeft het echt veel beter voor elkaar.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Deze week de force groep op de gravelbike ontlucht (voorrem) en pas vandaag kunnen testrijden. Drama zeg. Nog steeds een spons en bitter weinig remkracht. Morgen nogmaals proberen maar ik vrees dat er toch ergens een lekje moet zitten. Klote dat op Force CX1 heel de remhendel open moet door die vaste banjo dus leiding wisselen is meteen een hele klus.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat heb je uiteraard niet veel nodig. Bij een nieuwe fiets om de kabels soms in te korten. M'n laatste MTB bijvoorbeeld, die had belachelijk lange remleidingen, na het droppen van de stuurpen was het alleen maar erger.
-
- Forum-lid HC
Ja en bij de remmen zit altijd een extra setje, dus 1x inkorten moet kunnen met wat je hebt.
Ik vind het alleen wel fijn wat op voorraad te hebben van dit soort spul.
Ja en balhoofdlagers op een racefiets, dan moet je ook wel echt je best doen als je die wil verslijten.
Goed in het vet en het gaat bij het gros van ons toch 3 a 4 jaar mee
Ik vind het alleen wel fijn wat op voorraad te hebben van dit soort spul.
Ja en balhoofdlagers op een racefiets, dan moet je ook wel echt je best doen als je die wil verslijten.
Goed in het vet en het gaat bij het gros van ons toch 3 a 4 jaar mee
Kijk op de site van Campagnolo. Daar kun je echt alles vinden.
De groepen voor de weg hebben geen adapters, dan koop je de passende klauw voor jouw diameter remschijf. Ekar werkt zover ik weet wel met adapters. Maar zeker weten? Kijk op de site en RTFM.
De groepen voor de weg hebben geen adapters, dan koop je de passende klauw voor jouw diameter remschijf. Ekar werkt zover ik weet wel met adapters. Maar zeker weten? Kijk op de site en RTFM.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid HC
Ja en kijk naar je frame als die vork bv voor 160mm is moet je adapter op 140mm monteren.
Er staat een pijltje / diameter op de adapter, kan niet missen.