Weer leeg, (50uur denk ik) duracell 2032 lithium batterij (met bittere sticker). Deze en nu goed afgepulkt ben benieuwd of dat scheelt
Het grote domme vragen topic
Batterij vakje schoonvegen met vochtige doek (water, voorkeur DI). Daarna nogmaals met alcohol doekje schoonvegen.
Batterij inwrijven met (zoiets als) baby olie (sla olie kan ook). Zo verwijder en voorkom je kruipstroom in het batterijvak.
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Heb op de racer een 40mm breed stuur en op de gravelracer een 42mm breed stuur, ik merk niks van die overgang en ben behoorlijk breed in de schouders...ColumsbusMJ schreef: ↑20 nov 2023 16:37 Ah duidelijk, nou ik heb mij net even laten opmeten en ik zit op een schouderbreedte van ca. 45 cm. Een stuur van 44 cm zou dan het meest verstandig zijn.
Misschien moet ik maar accepteren dat ik niet het meest aerodynamische lichaam heb.
-
- Forum-lid
Dank voor je reactie. Wat is behoorlijk breed in de schouders?scottpch schreef: ↑21 nov 2023 07:41Heb op de racer een 40mm breed stuur en op de gravelracer een 42mm breed stuur, ik merk niks van die overgang en ben behoorlijk breed in de schouders...ColumsbusMJ schreef: ↑20 nov 2023 16:37 Ah duidelijk, nou ik heb mij net even laten opmeten en ik zit op een schouderbreedte van ca. 45 cm. Een stuur van 44 cm zou dan het meest verstandig zijn.
Misschien moet ik maar accepteren dat ik niet het meest aerodynamische lichaam heb.
Er zijn bosjes vrouwen die vallen voor een breedgeschouderde kerel.ColumsbusMJ schreef: ↑20 nov 2023 16:37 Ah duidelijk, nou ik heb mij net even laten opmeten en ik zit op een schouderbreedte van ca. 45 cm. Een stuur van 44 cm zou dan het meest verstandig zijn.
hun fietsen.
-
- Forum-lid HC
44cm bij een lengte van 1.70m...ColumsbusMJ schreef: ↑21 nov 2023 08:53Dank voor je reactie. Wat is behoorlijk breed in de schouders?scottpch schreef: ↑21 nov 2023 07:41Heb op de racer een 40mm breed stuur en op de gravelracer een 42mm breed stuur, ik merk niks van die overgang en ben behoorlijk breed in de schouders...ColumsbusMJ schreef: ↑20 nov 2023 16:37 Ah duidelijk, nou ik heb mij net even laten opmeten en ik zit op een schouderbreedte van ca. 45 cm. Een stuur van 44 cm zou dan het meest verstandig zijn.
-
- Forum-lid HC
Ligt de fiets veel in de auto? als je rijd, staat de meter aan. Dat kan ook schelen.
Ik zou sowieso geen duracell gebruiken, vaak is de capaciteit van duracell vrij laag.
Bij elke ander type batterijen ben ik zeer tevreden over duracell, overigens ook in deze behalve bij mn powermeterwasbeer2006 schreef: ↑21 nov 2023 11:07Ligt de fiets veel in de auto? als je rijd, staat de meter aan. Dat kan ook schelen.
Ik zou sowieso geen duracell gebruiken, vaak is de capaciteit van duracell vrij laag.
-
- Forum-lid HC
Is de batterij dan echt leeg na die 50 uur, of geeft de garmin dat alleen aan?
Mijn Rotor Inpower gaat ook heel slecht met batterijen om, de 50 uur red ik ook niet. Maar zelfs binnen 10 uur geeft mijn garmin al aan dat ik de batterij moet vervangen.
Mijn Rotor Inpower gaat ook heel slecht met batterijen om, de 50 uur red ik ook niet. Maar zelfs binnen 10 uur geeft mijn garmin al aan dat ik de batterij moet vervangen.