Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe berging inrichten

bartdr
Forum-lid

bartdr 20 nov 2023 17:48

Kan je tussen hal en berging geen deur vragen of tussen berging en bergkast een (schuif)deur. Lijkt me wel comfortabel om langs binnen in alle ruimtes van je huis te kunnen.
Als je dat niet wil, dan zou ik de racefietsen in dat hoekje achter het toilet hangen aan beugels, stadsfietsen ervoor of tegen de 3m muur en dan tegen die andere muur de vriezer. Ik zou dat dan vooral doen omdat ik het gevoel had dat mijn duurste spullen toch wat uit het zicht hingen voor mensen die binnengluren wanneer ik die deur vergeet te sluiten/binnen wat kuisgerief haal en in gesprek raak met mijn huisgenoot (gelegenheid maakt de dief).

rikkert
Forum-lid

rikkert 21 nov 2023 07:38

senior schreef: 16 nov 2023 13:52
rikkert schreef: 16 nov 2023 07:44
senior schreef: 15 nov 2023 13:48 Ík zou zeggen: zoek dat lekker zelf uit. Het is jouw schuur. En als het niet bevalt begin je gewoon opnieuw. Nu wil je in zee met allemaal anderen die niet jouw wensen maar die van henzelf willen doorvoeren. En daar ga je hoe dan ook niet gelukkig van worden.
:-) Wat een reactie. Hij vraagt hoe anderen het zouden doen, dat is toch prima. Soms brengen ideeën van andere tot goede inzichten voor jezelf. Kan ie zelf tot de beste optie komen. Moet je denk ik ook eens proberen. Werkt echt.
Ja, en? Slecht geslapen of zo? Overigens heb ik net als Leon1 al diverse malen mijn schuur ingericht zónder hier te vragen. En dat ging prima. Moet jij ook eens proberen.
Ik heb uitstekend geslapen. Er stelt iemand een vraag omdat hij denkt dat mensen ideeen hebben die hem verder kunnen helpen. En er zijn mensen die hem graag helpen. Dan hoeft ook niemand meer advies te vragen over een fiets, welke banden, etc etc. Kunnen we dit forum net zo goed opdoeken.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

senior
Forum-lid

senior 21 nov 2023 23:29

Ik reageerde op die vraag. En blijkbaar beviel jouw het antwoord niet. Maar dat is jouw probleem, niet het mijne.

rikkert
Forum-lid

rikkert 22 nov 2023 08:24

senior schreef: 21 nov 2023 23:29 Ik reageerde op die vraag. En blijkbaar beviel jouw het antwoord niet. Maar dat is jouw probleem, niet het mijne.
Hahaha, ja joh, is goed senior. Fijne dag verder! Als jouw antwoord mijn grootste probleem, ben ik tevreden :-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 22 nov 2023 08:39

53x11 schreef: 16 nov 2023 20:24 Je vergeet de pin-up aan de muur
Ik hoor een businessmodel voor Puck,

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 22 nov 2023 18:39

-- mijn forumnegeerlijst bijgewerkt --
hun fietsen.

Rick13
Forum-lid

Rick13 22 nov 2023 22:15

Sorry,voor de late reactie ivm drukte.
Vergeten te vermelden,dit betreft een nieuwbouwproject. Dus heb als extra optie een deur gekozen naar de hal toe. Zodat ik ook binnendoor kan. Dit staat inderdaad niet op de standaard plattegrond.
Heb zonnepanelen, dus geen zorgen over de extra stroomkosten van de zonnepanelen 😉.
Over een werkbank ga ik nadenken.
Wil ook even kijken of er een optie is om mijn fietsendrager op te hangen.

Allemaal bedankt alvast voor het meedenken 👍

bartdr
Forum-lid

bartdr 23 nov 2023 10:24

Past je vriezer nog tegen de gedeelde muur met de hal? Dat lijkt me dan de beste oplossing.
Racefietsen en fietsendrager tegen de muur, stadsfietsen er onder/tegen de andere muur.
Of je ophangt aan de buitenmuur of de gedeelde muur met de bergkast is, ga je zelf moeten bekijken (komen er nog kinderen? Hoe ruim wil je je fietsen hangen?...).
Over die werkbank is mijn insteek: hoe vaak heb je dat nodig in huis? Bij mij staat de werkbank in het tuinhuis (heb je wel graag elektriciteit in je tuinhuis), net omdat ik liever fietsen in huis heb en materiaal in tuinhuis dan omgekeerd én het mij minder stoort om wat vet/stof/zaagmeel/potgrond/... in tuinhuis op de grond te hebben liggen dan in mijn huis.

Plaats reactie