Welke Wielset raden jullie mij aan
Delta wordt gerund door Martin en zijn vrouw vanuit hun garage. Het e-mail gebeuren heeft soms wat langer tijd nodig . Een beller is sneller.LucasHoeven schreef: ↑22 nov 2023 10:39Ik heb een bericht naar Delta Bikes gezonden met de vraag van welk merk de wielset is. Tot heden heb ik nog geen reactie gekregen. De Naven zijn belangrijk, maar de rest doet er ook wel aan toe.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Ik heb hier nog een ali carbon setje liggen van 50 hoog, kostte 250 euro destijds. Is al tienduizenden km's goed gebruikt, nog steeds niks mis mee.LucasHoeven schreef: ↑22 nov 2023 20:47Daar durf ik dan toch niet aan. Vrees dan voor goedkoop is duurkoop.jakkel schreef: ↑22 nov 2023 17:29Dat zijn gewoon Chinezen. Op ali kan je ook zulke setjes kopen, dikwijls voor nog minder.LucasHoeven schreef: ↑22 nov 2023 10:39
Ik heb een bericht naar Delta Bikes gezonden met de vraag van welk merk de wielset is. Tot heden heb ik nog geen reactie gekregen. De Naven zijn belangrijk, maar de rest doet er ook wel aan toe.
Het is niet omdat er Miche naven inzitten dat de velgen niet Chinees kunnen zijn. Een Novatec of Powerway naafje (die doorgaans gebruikt worden in Chinese setjes) is kwalitatief vergelijkbaar met een Miche naaf. Velg is sowieso Chinees...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hier heb je als TS zijnde iets aan.galileo2 schreef: ↑22 nov 2023 21:46Delta wordt gerund door Martin en zijn vrouw vanuit hun garage. Het e-mail gebeuren heeft soms wat langer tijd nodig . Een beller is sneller.LucasHoeven schreef: ↑22 nov 2023 10:39Ik heb een bericht naar Delta Bikes gezonden met de vraag van welk merk de wielset is. Tot heden heb ik nog geen reactie gekregen. De Naven zijn belangrijk, maar de rest doet er ook wel aan toe.
Een belletje om wat meer info over dit setje te vragen en je bent geholpen.
- Waar gespaakt?
- Hoe zit het met garantie?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Ik heb inmiddels een bericht van DeltaBikes gehad.galileo2 schreef: ↑22 nov 2023 21:46Delta wordt gerund door Martin en zijn vrouw vanuit hun garage. Het e-mail gebeuren heeft soms wat langer tijd nodig . Een beller is sneller.LucasHoeven schreef: ↑22 nov 2023 10:39Ik heb een bericht naar Delta Bikes gezonden met de vraag van welk merk de wielset is. Tot heden heb ik nog geen reactie gekregen. De Naven zijn belangrijk, maar de rest doet er ook wel aan toe.
Het betreft merkloze wielsets. Daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Er zijn meerdere mensen die er goede of iig geen slechte ervaringen mee hebben, maar ik als expert in miskopen waag me er niet aan hahahaha.
Zoals ik al gezegd had, dat zijn Chinese wielen. Maar waarom vertrouw je dat niet? Echt niets mis met die wielen hoor. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon heel goed. Ik heb tienduizenden kilometers met een gelijkaardige set gereden (met Powerway R13 naven). Die dingen lopen nog heel soepel en kaarsrecht.LucasHoeven schreef: ↑24 nov 2023 09:19
Ik heb inmiddels een bericht van DeltaBikes gehad.
Het betreft merkloze wielsets. Daar ga ik mijn vingers niet aan branden. Er zijn meerdere mensen die er goede of iig geen slechte ervaringen mee hebben, maar ik als expert in miskopen waag me er niet aan hahahaha.
En de lagers zijn zelf makkelijk te vervangen van Powerway.jakkel schreef: ↑24 nov 2023 09:59Zoals ik al gezegd had, dat zijn Chinese wielen. Maar waarom vertrouw je dat niet? Echt niets mis met die wielen hoor. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon heel goed. Ik heb tienduizenden kilometers met een gelijkaardige set gereden (met Powerway R13 naven). Die dingen lopen nog heel soepel en kaarsrecht.LucasHoeven schreef: ↑24 nov 2023 09:19
Ik heb inmiddels een bericht van DeltaBikes gehad.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Eventueel heb ik nog een fraaie wielset te koop staan hier op 't forum.
Weet niet wat je verder nog nodig hebt maar in de "voorraad" hier thuis ook nog zgan ultegra remschijven. (Ook nog goede 11 speed cassettes en nieuwe kettingen / banden.)
https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=98478
Montage help ik je mee mocht je zaken willen overnemen.
Weet niet wat je verder nog nodig hebt maar in de "voorraad" hier thuis ook nog zgan ultegra remschijven. (Ook nog goede 11 speed cassettes en nieuwe kettingen / banden.)
https://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?t=98478
Montage help ik je mee mocht je zaken willen overnemen.