Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt.
Maar ja, ik zag ook dat Omtzigt afgerekend wordt op het CDA waar hij nota bene met ruzie is vertrokken.
Less is bore
-
- Forum-lid
De lange reactie geplaatst in "snelle reactie" vond ik een grappige tegenstelling.... that's all.hopjes schreef: ↑23 nov 2023 12:46Inderdaad even snel getikt. Jaren geleden in mijn hippie en studentenperiode in de grote stad tussen het blowen en zuipen door een scheidegger-10vinger-blind diploma behaald waar ik nu nog steeds profijt van heb.
Ik probeer daadwerkelijk input te geven in een topic waar ik eerder in gereageerd heb.
En jij ?
-
- Forum-lid HC
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat cordon is er nog steeds.
De uitslag in Nederland is een voorafje op wat de uitslag van het Vlaams Belang van Tom Van Grieken in Vlaanderen zal zijn in 2024.
Mogelijk dat iemand van de coalitiepartners het premierschap krijgt toegeschoven.daniel1975 schreef: ↑23 nov 2023 01:16 Laat Geert het maar proberen. Internationaal imho geen geschikte premier, maar laten we eerst maar eens kijken of we een fatsoenlijk regeerakkoord kunnen krijgen.
In België is immers ook iemand van de kleinste partij uit de coalitie premier geworden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
De VVD was er namelijk altijd nogal nadrukkelijk bij.. maar waarschijnlijk hebben ze daar niet echt een actieve herinnering aan
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vraag mij af of iemand dat premierschap aandurft.
Ik denk ook dat Geert het zelf wil nu.
Ik denk ook dat Geert het zelf wil nu.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Je heb dan heel veel niet begrepen. De meerderheid van de Nederlanders heeft niet op de pvv gestemd. Dus de democratie heeft keurig zijn werk gedaan. Hiertegen protesteren is stemmingmakerij en ook een protest tegen de democratie.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
-
- Forum-lid
Lijkt mij juist een heel goede boodschap die de PVDA afgeeft. In dit land is iedereen gelijk en bestaat zoiets moois als vrijheid van religie en levensovertuiging. Wilders heeft punten in zijn programma staan die de vrijheid van godsdienst voor bepaalde groeperingen ontneemt. Moslims zullen na deze verkiezingsuitslag zich minder welkom voelen in Nederland. Door een dergelijk statement van de PVDA laten ze weten dat er genoeg mensen zijn die niet op een racist stemmen en dat je kunt zijn wie je bent.
- thestudent
- Forum-lid HC
Totdat er ongrondwettelijke dingen gebeuren ( of dreigen te gebeuren ) zie je mij niet met een protestbord rondlopen. Ook bij een dreigende nexit zullen alle alarmbellen hier afgaan. Op dit moment is er echter nog geen reden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Zijn partijprogramma is enigszins ongrondwettelijk, maar het zal inderdaad wel loslopen.thestudent schreef: ↑23 nov 2023 14:25 Totdat er ongrondwettelijke dingen gebeuren ( of dreigen te gebeuren ) zie je mij niet met een protestbord rondlopen. Ook bij een dreigende nexit zullen alle alarmbellen hier afgaan. Op dit moment is er echter nog geen reden.