Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik was 3 uur bezig om de normale handlebar van de Grizl te vervangen voor een 3T met geïntegreerde kabels door het stuur. Maar was nu mijn eigen keuze en kan pen nog steeds vrij wisselen.
Bij de Pina heb ik wel 100% geïntegreerd en stuurpen wisselen duurde 4 uur en veel vloeken c
Bij de Pina heb ik wel 100% geïntegreerd en stuurpen wisselen duurde 4 uur en veel vloeken c
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik herinnerde mij ineens weer dat ik jaren geleden een 3T Ergonova had. Dat was ook een drama om te wisselen.
Als je dan even kijkt naar Prime (huismerk wiggle), die gaten zijn 2x zo groot.
Als je dan even kijkt naar Prime (huismerk wiggle), die gaten zijn 2x zo groot.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb een dun ijzerdraadje heel makkelijk door het stuur gedaan, een klein parkertje in de remleiding gedraaid, ijzerdraad daar aan vastgemaakt en trekken maar. Toen was het heel simpel (shifters schakelen draadloos).
Dar gaat mij volgende keer een half uur ploeteren schelen.
Dar gaat mij volgende keer een half uur ploeteren schelen.
Less is bore
Ijzerdraadje gaat niet helpen om van gat uiteinde stuurpen naar gat bij shifter te komen.
Ik deed het eerst met koordje die ik met behulp van stofzuiger naar uiteinde stuurpen kreeg.
Bij de parktool zit een magneetje, die kan je dan langs buitenkant van stuur (of frame) houden.
Gaat het stuk makkelijker.
Ik deed het eerst met koordje die ik met behulp van stofzuiger naar uiteinde stuurpen kreeg.
Bij de parktool zit een magneetje, die kan je dan langs buitenkant van stuur (of frame) houden.
Gaat het stuk makkelijker.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar jij hoefde toch geen kabeltje van uiteinde naar shifter te trekken als je draadloos schakelen hebt ?daniel1975 schreef: ↑27 nov 2023 08:51 Dan heb ik geluk gehad denk ik, was letterlijk in 1x
Tuurlijk gaat zo’n Parktooltool nog makkelijker. Maar soms is een beetje MacGyver-en wel leuk toch?
En ja beetje aanklooien is best leuk, maar toen ik 3e 3T stuur ging monteren toch maar setje van parktool besteld.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, alleen remleidingen idd.
Gelukkig
Gelukkig
Less is bore