verstappen
-
- Forum-lid
Ik meen mij te herinneren dat Verstappen Perez had kunnen laten passeren, maar dit uit rancune niet heeft gedaan. Ik vind dat nogal kleinzerig, zoiets hoort niet bij een kampioen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, je herinnering is juist.ColumsbusMJ schreef: ↑28 nov 2023 11:06 Ik meen mij te herinneren dat Verstappen Perez had kunnen laten passeren, maar dit uit rancune niet heeft gedaan. Ik vind dat nogal kleinzerig, zoiets hoort niet bij een kampioen.
Of het kleinzerig is mag je over twisten. Deels wel, maar deels ook te begrijpen. Je auto in Monaco lichtjes in de muur tikken om code rood te creeeren in de kwali en zo op pole te staan en dus ook je teamgenoot dwarszitten is ook niet oke.
Max is denk ik heel simpel: als je wilt winnen moet je mij verslaan. En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Zie ook die trieste gevallen dat Bottas Hamilton langs moest laten.
Less is bore
En uiteindelijk was Perez toch geen tweede geworden, omdat hij Leclerc niet kon verslaan in Abu Dhabi. (En evengoed tweede geworden als hij dat wel kon.)
Dus zelfs dat cadeautje had hij niet uit kunnen pakken.
Dus zelfs dat cadeautje had hij niet uit kunnen pakken.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 28 nov 2023 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Die stalorders van Mercedes heb ik ook nooit kunnen waarderen. Ik zie het liefst ook twee teamgenoten met elkaar strijden voor een hogere positie. Maar goed, verder kan je niets anders dan de loftrompet afsteken voor Verstappen als coureur.
-
- Forum-lid HC
Nee hoor, ik geef hiermee alleen aan dat gezeur over bepaalde acties van alle tijden is.ColumsbusMJ schreef: ↑28 nov 2023 07:27Iemand met een minder oranje gekleurde bril. Verfrissend.scottwilko schreef: ↑28 nov 2023 07:20 Ik denk dat de eerste titel van verstappen net zo terecht is als die van hamilton.
Hamilton heeft 7 titels verdient en Max heeft er nu 3.
Wie van de twee de betere coureur is, durf ik geen uitspraak over te doen. Dit seizoen was dat duidelijk Max, maar of dat over 10 jaar bezien nog zo is, dat is afwachten.
Ik kijk wel alvast uit naar volgend seizoen, hopelijk zet MC Laren de steigende lijn voort, dan wordt het nog leuk met Norris en Piastri.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoop dat Norris en Piastri wat koelbloediger en stabieler worden. Nu toch nog wat kleine foutjes en net niet dat echte killer instinct als het écht moet. Wel twee hele leuke frisse gasten, heb ik liever dan bijv Stroll of Ocon.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat Ferrari het meest dichtbij zit. Die motor loopt ook als een malle zeg..... niet normaal.
Mclaren zie ik niet zo gebeuren. Niet om de titel, zeker niet na een half seizoen.
De keren dat Mclaren er dichtbij zat ging verstappen ook niet voluit, bij Ferrari wel.
Maargoed liever drie of vier teams dan twee.
Mclaren zie ik niet zo gebeuren. Niet om de titel, zeker niet na een half seizoen.
De keren dat Mclaren er dichtbij zat ging verstappen ook niet voluit, bij Ferrari wel.
Maargoed liever drie of vier teams dan twee.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ferrari moet de boel eens veel zakelijker en structureler aanpakken. Een betere racestrateeg zien te vinden en hopen dat het kwartje eens een keer de goede kant opvalt. Ze hadden gewoon 2e kunnen worden in constructeurskampioenschap als dat putdeksel niet los had gelegen en als Perez geen 5sec penalty had gehad. Dan valt het allemaal net verkeerd.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Verstappen met gelijk of net iets minder materiaal wordt kampioen.
De structuur bij RB, echt zelden fouten. Hij zelf en af en toe de fouten bij anderen
Daar heeft lollipoman ook een leuk filmpje over spa 2023
De structuur bij RB, echt zelden fouten. Hij zelf en af en toe de fouten bij anderen
Daar heeft lollipoman ook een leuk filmpje over spa 2023
-
- Forum-lid
Even zijdelings:
Ben ik de enige die vind dat Olav Mol inmiddels hevig lijdt aan het Smeets/ Wuyts-syndroom?
Oké, alle respect voor alle kennis en ervaring. But you don't have to be a d*ck about it.
Ben ik de enige die vind dat Olav Mol inmiddels hevig lijdt aan het Smeets/ Wuyts-syndroom?
Oké, alle respect voor alle kennis en ervaring. But you don't have to be a d*ck about it.