Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jongens en meisjes, mag het allemaal weer iets vriendelijker naar elkaar?
Less is bore
Daniel, ik ben het enige meisje hier, mag ik gewoon vragen wat voor ellende ik volgens Symen moet verwachten? Hij schrijft hier zaken die in mijn ogen onwaar zijn, dan komt hij, zie ik nu, terug met: "neem het maar van mij aan, want ik heb er kennis van, maar ik zeg lekker niet welke kennis".
Dat is lekker makkelijk.
Dat is lekker makkelijk.
Waar ik altijd vragen bij stel is bijvoorbeeld.Wij Nederlanders drinken best veel melk,dat zie ik in Italië helemaal niet.
Zo zijn er nog veel zaken,waar ik wel van overtuig ben is dat in Nederland heel veel verkrijgbaar is als zijnde snoep,chips,koeken,frisdranken.
Grootste probleem is makkelijk verkrijgbaar en vooral smaak toevoegingen,bij de jeugd is er te weinig besef over de gevolgen van teveel ongezonde voeding.
Zo zijn er nog veel zaken,waar ik wel van overtuig ben is dat in Nederland heel veel verkrijgbaar is als zijnde snoep,chips,koeken,frisdranken.
Grootste probleem is makkelijk verkrijgbaar en vooral smaak toevoegingen,bij de jeugd is er te weinig besef over de gevolgen van teveel ongezonde voeding.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Laatst vroeg KWF ook om aandacht van de nieuwe regering op dit gebied.
Cijfers wat ik zo onthouden heb: 16% van kanker gevallen door roken, 5% door alcohol.
Van wat er in de supermarkt ligt valt 80% onder ongezond.
@Jans: dat een lichaam blijvend is veranderd/verstoord na extreem overgewicht, heb ik al vaker gehoord. Dat wil echter niet zeggen dat die 16 kilo van jou er onder valt.
Cijfers wat ik zo onthouden heb: 16% van kanker gevallen door roken, 5% door alcohol.
Van wat er in de supermarkt ligt valt 80% onder ongezond.
@Jans: dat een lichaam blijvend is veranderd/verstoord na extreem overgewicht, heb ik al vaker gehoord. Dat wil echter niet zeggen dat die 16 kilo van jou er onder valt.
hahahahaha... alleen jongens en meisjes...?! dat is weinig inclusief....daniel1975 schreef: ↑30 nov 2023 07:54 Jongens en meisjes, mag het allemaal weer iets vriendelijker naar elkaar?
-
- Forum-lid
Dan heb ik dat gemist. Ik zal zoeken en dan eerst maar eens uitzoeken wie het geschreven heeft.ColumsbusMJ schreef: ↑30 nov 2023 09:58Symen heeft een boek gedeeld van 800 pagina’s. Succes met lezen.
Wel bestellen maar een Italiaan drink soms bij het ontbijt (Croissant)een Capoetjso maar meestal een Expresso met 3 scheppen suiker en een glaasje water,In zijn Armani stapt hij op zijn scooter en gaat naar het werk en rond 13:00 heerlijk uitgebreid zijn Pranzo nuttigen
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.