Ervaring webshops
Heel lang geleden dat ik nog eens iets heb besteld bij 12gobiking. Sinds wanneer betaal je daar 1.95€ voor per retour?
Geheel onlogisch vind ik het niet meer anno 2023...
Geheel onlogisch vind ik het niet meer anno 2023...
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Dus je moet betalen als je iets retour wil sturen? Vind ik eigenlijk best normaal en dat zou naar mijn mening standaard moeten zijn. Want zoals er wordt gedacht wordt van ik bestel maar 5 maten en dan stuur ik er 4 terug dat vind ik persoonlijk niet kunnen.
Ride bikes, not tanks!
Niet direct webshop ervaring, maar meer service van 2 merken :
7mesh waarvan regenjas (7mesh oro/shakedry) aan achterkant flap doorgescheurde na 4 jaar, netjes gerepareerd niets meer van te zien.
lupine lamp die slechte connectie maakte met kabel die lamp inloopt na 3 jaar, ook prima gerepareerd.
In beide gevallen enkel verzendkosten naar Duitsland voor mijn rekening.
Verder geen kosten. (en beide waren buiten garantieperiode)
7mesh waarvan regenjas (7mesh oro/shakedry) aan achterkant flap doorgescheurde na 4 jaar, netjes gerepareerd niets meer van te zien.
lupine lamp die slechte connectie maakte met kabel die lamp inloopt na 3 jaar, ook prima gerepareerd.
In beide gevallen enkel verzendkosten naar Duitsland voor mijn rekening.
Verder geen kosten. (en beide waren buiten garantieperiode)
onverwacht, maar op zoek naar een chainguard/catcher kwam ik per toeval op de canyon website terecht. Blijkt dat ze daar ook cassettes en kettingen etc. verkopen. Force 12-speed cassette (10-36, 120 euro) en ketting (28 euro) gescoord aan een prijs lager dan op bike-discount/r2 etc...
Op rczbikeshop staat die voor 80euro, wel aantal weken geduld hebbencroix schreef: ↑21 nov 2023 09:48 onverwacht, maar op zoek naar een chainguard/catcher kwam ik per toeval op de canyon website terecht. Blijkt dat ze daar ook cassettes en kettingen etc. verkopen. Force 12-speed cassette (10-36, 120 euro) en ketting (28 euro) gescoord aan een prijs lager dan op bike-discount/r2 etc...
En/maar met 3 tandjes minder.1094 schreef: ↑21 nov 2023 09:52Op rczbikeshop staat die voor 80euro, wel aantal weken geduld hebbencroix schreef: ↑21 nov 2023 09:48 onverwacht, maar op zoek naar een chainguard/catcher kwam ik per toeval op de canyon website terecht. Blijkt dat ze daar ook cassettes en kettingen etc. verkopen. Force 12-speed cassette (10-36, 120 euro) en ketting (28 euro) gescoord aan een prijs lager dan op bike-discount/r2 etc...
-
- Forum-lid HC
Is mij ook een keer opgevallen een keer wahoo ventilator bij canyon gekocht was ook 25 euro goedkoper dan waar ook.croix schreef: ↑21 nov 2023 09:48 onverwacht, maar op zoek naar een chainguard/catcher kwam ik per toeval op de canyon website terecht. Blijkt dat ze daar ook cassettes en kettingen etc. verkopen. Force 12-speed cassette (10-36, 120 euro) en ketting (28 euro) gescoord aan een prijs lager dan op bike-discount/r2 etc...
the Wiggle en Chainreaction story continues, ze gaan stoppen met internationale bezorging en enkel nog UK bedienen: https://www.cyclingnews.com/news/wiggle ... -commerce/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer, zaten soms wel goeie deals tussen.
Brexit was echt een topidee...
Brexit was echt een topidee...
Less is bore