Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Nog maar 3 maanden, dan begint de meteorologische lente.
Voor nu mag het wel echt winter worden van mij. Zon windstil en 10 graden vorst.
Voor nu mag het wel echt winter worden van mij. Zon windstil en 10 graden vorst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als je de waarschuwingen moest geloven was het al diep winter. Gisteravond code oranje (wij zaten er middenin, alles overleefd) en nu al verschillende vluchten preventief geschrapt op Schiphol.
Want er komt wel 1-4cm, poe-weeej.
Want er komt wel 1-4cm, poe-weeej.
Less is bore
-
- Forum-lid
Tja, code geel. Hoef je je niets van aan te trekken. Maar er op afgeven is toch beetje als een kettingroker die boos naar Marlboro belt omdat hij geen longkanker kreeg.
Die codes geven ze imho alleen maar af om verkeer te dempen. Mensen die nog dubben "maandag kantoor of thuis werken" krijgen dan het laatste zetje om dan toch maar thuis te werken.
Maar het lijkt weinig effect te hebben, meestal is er bij code geel oranje rood weinig aan de hand en zijn het de ongemelde weerextremen die voor problemen zorgen. Extreem en onverwacht. Is natuurlijk ook lastig.
Maar het lijkt weinig effect te hebben, meestal is er bij code geel oranje rood weinig aan de hand en zijn het de ongemelde weerextremen die voor problemen zorgen. Extreem en onverwacht. Is natuurlijk ook lastig.
Dogma F
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Hier kan ik van genieten.Fietsgenieter schreef: ↑03 dec 2023 18:04 Tja, code geel. Hoef je je niets van aan te trekken. Maar er op afgeven is toch beetje als een kettingroker die boos naar Marlboro belt omdat hij geen longkanker kreeg.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis laatste tijd een beetje code inflatie.
Schiphol/KLM die vluchten cancelt voor dit ienimienie beetje sneeuw, beetje genant wel hoor.
Schiphol/KLM die vluchten cancelt voor dit ienimienie beetje sneeuw, beetje genant wel hoor.
Less is bore