Irritant forumgedrag
het is dit keer niet voor een artikel. Gewoon benieuwd.
Dat over belgische renners een apart topic is aangemaakt. Zoals Evenepoel.
Als Fries heb ik echt 0,0 met die belgen die fietsen als prof.
Voor mij is een belg een buitenlander, gelijk aan een Engelsman of Deen.
En dat bewieroken (iets Rooms misschien),over Wout van Aert (en de Jumbo ploeg) of het een 9de wereldwonder op de fiets is.
Laat die belgen nu zelf maar een soort verering aanhangen van Evenepoel en van Aert in Belgie. Ik zou daar graag hier van verstoken blijven.Het is hier niet Het Laatste Nieuws.
En dat bewieroken (iets Rooms misschien),over Wout van Aert (en de Jumbo ploeg) of het een 9de wereldwonder op de fiets is.
Laat die belgen nu zelf maar een soort verering aanhangen van Evenepoel en van Aert in Belgie. Ik zou daar graag hier van verstoken blijven.Het is hier niet Het Laatste Nieuws.
-
- Forum-lid HC
Dit topic, een topic openen wat niets met fietsen te maken heeft zoals dit topic.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Enzzo
- Forum-lid HC
Sorry hoor maar dit vind ik echt ongepast. Dit forum bedient het Nederlandse taalgebied en daar hoort Vlaanderen dus ook bij. Bovendien is Vlaanderen zo’n beetje de bakermat van het wielrennen in de lage landen.codex schreef: ↑10 dec 2023 17:55 Dat over belgische renners een apart topic is aangemaakt. Zoals Evenepoel.
Ik vind het juist een enorme aanvulling voor dit forum; al die Vlaamse invloeden (behoudens de onuitputtelijke bibliotheek van Lugosi dan )
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind