Irritant forumgedrag
Eigen topics zijn top voor mij.
Ik hou niet van RE of Patlev en als ik me kan beheersen door niet te kijken heb ik er dan ook geen last van.
Ik vind het wel gezellig met onze zuiderburen en vind Van Aert een klasbak.
Maar ik ben als Brabander veel meer verwant aan Vlamingen dan aan Friezen of Groningers ook al zijn we gezamenlijk Nederlanders.
Ik hou niet van RE of Patlev en als ik me kan beheersen door niet te kijken heb ik er dan ook geen last van.
Ik vind het wel gezellig met onze zuiderburen en vind Van Aert een klasbak.
Maar ik ben als Brabander veel meer verwant aan Vlamingen dan aan Friezen of Groningers ook al zijn we gezamenlijk Nederlanders.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Wat ik persoonlijk erg irritant vind is dat er een topic over Verstappen op een fiets forum is.
En in breder perspectief daarvan; dat bepaalde topics vervuild worden met F1 berichten.
En in breder perspectief daarvan; dat bepaalde topics vervuild worden met F1 berichten.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid
Irritant forumgedrag;
- werkelijk over elk topic en elke reactie daarin een plas doen.
- middels het aanhalen van allerlei wazige theoriën waarvan de overgrote meerderheid nog nooit heeft gehoord je elitaire verhevenheid etaleren.
- middels het aanhalen van allerlei wazige theoriën waarvan de overgrote meerderheid nog nooit heeft gehoord je elitaire verhevenheid etaleren.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Lang niet zo irritant als de aanwezigheid van een politiek topic.
Oh, en heeft iemand al de afwezigheid van fatsoenlijke moderatie genoemd?
Als academicus (waarbij ik mezelf dus regelmatig begeef tussen hele slimme, maar zeker geen elitaire, figuren) had ik al heel snel door dat de werkelijk intelligente mensen in staat zijn om hele ingewikkelde zaken heel erg begrijpelijk uit te leggen, en dat de mensen die met ingewikkelde formuleringen willen etaleren hoe slim ze zichzelf wel niet vinden eigenlijk de mensen zijn op wie je een beetje neer kan kijken..uninvitedguest schreef: ↑10 dec 2023 21:43 Irritant forumgedrag;
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Een vraag/probleem stellen,antwoord krijgen en niets meer laten horen of het probleem/vraag is opgelost.
Irritant is een groot woord,kleine moeite om antwoord te geven.
En laat iedereen in zijn waarde wat je er ook van hem of haar vindt.
Irritant is een groot woord,kleine moeite om antwoord te geven.
En laat iedereen in zijn waarde wat je er ook van hem of haar vindt.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Punt ?!:
Inderdaad (in reactie op 53x11) het totale gebrek aan moderatie op dit forum!!
Daar erger ik me echt kapot aan. Hoe moeilijk is het om een onderwerp als “politiek” gewoon op slot te gooien?
Maarja de hits op google zijn natuurlijk veel belangrijker dan de sfeer op een forum….
Inderdaad (in reactie op 53x11) het totale gebrek aan moderatie op dit forum!!
Daar erger ik me echt kapot aan. Hoe moeilijk is het om een onderwerp als “politiek” gewoon op slot te gooien?
Maarja de hits op google zijn natuurlijk veel belangrijker dan de sfeer op een forum….
- Enzzo
- Forum-lid HC
Klaagtopics vervullen een dienst!
Je kunt daar frustraties uitten die niet passen in lopende topics!
Een soort verzamelbak (vuilbak) voor zaken die niet thuis horen in topics van mensen die een serieuze vraag stellen en daarop een antwoord verwachten.
Dat houdt een forum een beetje netjes en schoon
Er toch niemand die je verplicht te lezen?
Los daarvan doe ik dat wel regelmatig omdat
1. Ik misschien maar op een deel wil reageren
2. Er soms vanalles in topic gaande is waardoor het soms gewoon anders niet duidelijk is waarop je reageert.
3. Standaard zou ik zeggen dat een reactie op de vraagstaart eerste bericht is. Waardoor het eigelijk belachelijk is dat ik de eerste reactie quote.