Irritant forumgedrag
-
- Forum-lid
Ik erger mij wild aan mensen die zinnen beginnen met het woord “en”. In het Nederlands behoor je een zin niet te beginnen met een voegwoord. Grapje hoor, het doet mij niet zoveel. Niet iedereen die niet correct Nederlands schrijft doet dit uit onwil is mijn ervaring.
Verder ervaar ik vooral positiviteit op dit Forum. Mensen zijn erg vriendelijk, behulpzaam, vol
met gevraagd en ongevraagd advies, eigenwijs en daarnaast zijn de forumleden een onuitputtelijke bron aan kennis op allerlei gebied, maar bovenal is hun kennis over fietsen bewonderenswaardig.
Mijn grootste ergernis is als ik geen gelijk krijg, maar dat is een persoonlijk mankement en kan ik een ander niet aanrekenen.
Verder ervaar ik vooral positiviteit op dit Forum. Mensen zijn erg vriendelijk, behulpzaam, vol
met gevraagd en ongevraagd advies, eigenwijs en daarnaast zijn de forumleden een onuitputtelijke bron aan kennis op allerlei gebied, maar bovenal is hun kennis over fietsen bewonderenswaardig.
Mijn grootste ergernis is als ik geen gelijk krijg, maar dat is een persoonlijk mankement en kan ik een ander niet aanrekenen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mao; men ergert zich ergens aan of iets irriteert je. "ik irriteer me ergens aan" is dus fout.
Niet als kritiek bedoeld, gewoon een leermomentje. Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren toch?
Niet als kritiek bedoeld, gewoon een leermomentje. Je bent nooit te oud om iets nieuws te leren toch?
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ga effe hier verder: viewtopic.php?t=50411
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
mijn post ging voornamelijk over een gebrek aan interpunctie zomaar ergens beginnen geen einde noch een begin van een zijn en oh ja mijn fietsbel heeft een upgrade nodig want die ik nu heb die belt niet goed ik zoek geen goedkoop decathlon ding wel een goede dat soort werk
Live fast; die young. mijn blog
In het Limburgs is "Enne?" een complete zin.ColumsbusMJ schreef: ↑12 dec 2023 07:57 Ik erger mij wild aan mensen die zinnen beginnen met het woord “en”. In het Nederlands behoor je een zin niet te beginnen met een voegwoord. Grapje hoor, het doet mij niet zoveel. Niet iedereen die niet correct Nederlands schrijft doet dit uit onwil is mijn ervaring.
Campagnolo Ultra Dork
“Je snapt toch wat ik bedoel?”
Ja, dat klopt maar jij stelt één vraag in je eentje aan ca. honderd anderen en vraagt aan alle honderd of zij hun best willen om jou te begrijpen én jouw vraag te beantwoorden.
Doe svp iets meer je best op je taalgebruik.
Ja, dat klopt maar jij stelt één vraag in je eentje aan ca. honderd anderen en vraagt aan alle honderd of zij hun best willen om jou te begrijpen én jouw vraag te beantwoorden.
Doe svp iets meer je best op je taalgebruik.
hun fietsen.