Tsubasa Crow
Mooi project, en over smaak valt niet te twisten (qua wielen)...
Zou ook niet mijn keuze zijn, maar staan wel goed en is weer wat anders dan de "gewone" wielen
Zou ook niet mijn keuze zijn, maar staan wel goed en is weer wat anders dan de "gewone" wielen
Nice. Zie de foto's graag verschijnen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Hierbij enkele foto's van de fiets. De fiets komt binnen niet geheel tot zijn recht. In levende lijfe een mooie fiets geworden.
Maar ik vrees dat buiten foto's nog wel even op zich gaan laten wachten. Damn wat een weersverwachting.
Maar ik vrees dat buiten foto's nog wel even op zich gaan laten wachten. Damn wat een weersverwachting.
Mooi apparaat. Iets te ingetogen wellicht naar mijn smaak (heb ik ook met een merk als Parlee), maar de overgang van matte buizen naar glimmende lugs, en de meegespoten binnenkant van de vorkpoten vind ik wel heel tof. Maatvoering is ook perfect zo (maar die zal je wel zelf hebben kunnen kiezen denk ik)
Ik ben geen fan van de wielen (maar kudo's voor een gewaagde keuze!). Ik had het paars nog ergens subtiel terug laten komen. Setje carbon medium hoge velgen met paars geanodiseerde naven (industry nine?), zoiets.
Fiets verdient wel betere foto's ja! En beter weer, dat ook...
Ik ben geen fan van de wielen (maar kudo's voor een gewaagde keuze!). Ik had het paars nog ergens subtiel terug laten komen. Setje carbon medium hoge velgen met paars geanodiseerde naven (industry nine?), zoiets.
Fiets verdient wel betere foto's ja! En beter weer, dat ook...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
One of a kind! Prachtige fiets hoor. Ik zal vanaf nu goed om mij heen kijken en misschien zie ik de fiets ooit in het echt, veel plezier toegewenst.
Ik heb er over nagedacht om meer kleuraccenten toe te voegen. Maar je hebt al snel kans dat de producten die je gaat gebruiken net een andere paarse kleur hebben waardoor het er in mijn optiek fout uit gaat zien.
Ik heb wel paarse titanium bidonhouderboutjes gebruikt.
Ik heb wel paarse titanium bidonhouderboutjes gebruikt.