Tot Plan Lachat met de rem erop fietsen zou ik adviseren. Daarna is toch alles zwaar
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik ben afgelopen jaar pas echt gaan doorrijden op de Telegraph, alhoewel het met de extra Mollaard erin toch wel een gekke en zware editie was.daniel1975 schreef: ↑21 dec 2023 11:53 Met die voorbereiding is uitrijden prima te doen hoor.
Tot Plan Lachat met de rem erop fietsen zou ik adviseren. Daarna is toch alles zwaar![]()
90gr: stokbrood? Slagroom? Kwark? Koolhydraten? Dat getal behoeft wel wat toelichting Frank, aangezien niet iedereen alle achtergronden heeft.
Hehe het meeste heb ik laten liggen op de Galibier omdat ik niet lichter kon schakelen dan 34x28. Dat was toch wel harken met een cadans van rond de 68 gemiddeld. Verrast was ik dan wel weer dat ik na zo'n dag de alp op ben gereden in 1u13. Daar heb ik in 2015 heel wat langer over gedaandaniel1975 schreef: ↑21 dec 2023 16:1590gr: stokbrood? Slagroom? Kwark? Koolhydraten? Dat getal behoeft wel wat toelichting Frank, aangezien niet iedereen alle achtergronden heeft.
@nuitkor: dat zijn geen tijden voor een normale sterveling![]()
Koolhydraten uiteraard, snelle !daniel1975 schreef: ↑21 dec 2023 16:1590gr: stokbrood? Slagroom? Kwark? Koolhydraten? Dat getal behoeft wel wat toelichting Frank, aangezien niet iedereen alle achtergronden heeft.
@nuitkor: dat zijn geen tijden voor een normale sterveling![]()