Wielrenners in de Media (Geenstijl)
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
haha, dat is gewoon de titel die Telegraaf er aan gaf, stemmingmaken is hun werk he.
Overigens, deze Porscherijder is niet de allervriendelijkste mens, maar je weet niet hoe lang de fietser al breed rijdt, hij spreekt de fietser ook aan vanuit zijn eigen fietservaring. Maar wat ik wel opvallend vind is het nu direct de Porscheaso is in plaats van de asociale fietser terwijl vaak die laatste zijn rol wordt uitvergroot.
Overigens, deze Porscherijder is niet de allervriendelijkste mens, maar je weet niet hoe lang de fietser al breed rijdt, hij spreekt de fietser ook aan vanuit zijn eigen fietservaring. Maar wat ik wel opvallend vind is het nu direct de Porscheaso is in plaats van de asociale fietser terwijl vaak die laatste zijn rol wordt uitvergroot.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Misschien vind ik het nog wel het meest triest dat de Telegraaf een of ander filmpje uit Franstalig België of Frankrijk opduikeld om te publiceren (stemming te maken?). Afloop ook onbekend, dus het ging niet om de nieuwswaarde.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je weet niet wat de fietser deed.
Onderstaande plek is hier vlakbij, achter Benthuizen. Rechts zie je vrijliggend mooi breed glad fietspad. Daar ik kan mij dan ook doodergeren aan fietsers die 2-breed op de hoofdrijbaan rijden. Opzouten, daar heb ik er ook wel eens een paar aangesproken. Doe het gewoon niet.
Onderstaande plek is hier vlakbij, achter Benthuizen. Rechts zie je vrijliggend mooi breed glad fietspad. Daar ik kan mij dan ook doodergeren aan fietsers die 2-breed op de hoofdrijbaan rijden. Opzouten, daar heb ik er ook wel eens een paar aangesproken. Doe het gewoon niet.
Less is bore
Ho ho, Ligt niet aan de Porsche maar aan de (franse) taal,depoldertoerist schreef: ↑21 dec 2023 07:15 porsche aso ziedend tegen fietser : ik maai je omver
https://www.telegraaf.nl/video/36378948 ... i-je-omver
Laatst gewijzigd door mao op 21 dec 2023 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Was het maai of naai? mn frans is namelijk niet zo goed......nijkie schreef: ↑21 dec 2023 09:47Kansloos filmpje.Je maakt het wel spannend " Met ik maai je omver"depoldertoerist schreef: ↑21 dec 2023 07:15 porsche aso ziedend tegen fietser : ik maai je omver
https://www.telegraaf.nl/video/36378948 ... i-je-omver
Op zich grotendeels met je eens, maar je laat hier alleen niet het gelukkigste voorbeeld zien.daniel1975 schreef: ↑21 dec 2023 16:21 Je weet niet wat de fietser deed.
Van beide kanten is het begin van dit fietspad vrij onlogisch waardoor je daar snel voorbij rijdt als je de situatie niet goed kent.
En verderop wordt dat brede fietspad door het maaibeleid van de gemeente in bepaalde jaargetijden echt gevaarlijk smal, wanneer de begroeiing van de bermen aan beide kanten bijna 50 cm van het fietspad overwoekerd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze met pakjes van TV Zoetermeer rijden ga ik er vanuit dat het locals zijn
(Maar idd, als je voor eerste keer daar komt is het niet 100% logisch).
(Maar idd, als je voor eerste keer daar komt is het niet 100% logisch).
Less is bore
Even opgezocht die weg, maar het is niet verboden om daar te fietsen.
Op google maps beelden zie ik geen verboden voor fietsers borden, ook zie ik huizen langs die weg waar je alleen komt via die weg ?
Dat er een fietspad op ruime afstand ligt tja, dat zie je wel vaker ?
Op google maps beelden zie ik geen verboden voor fietsers borden, ook zie ik huizen langs die weg waar je alleen komt via die weg ?
Er staan wel verplicht fietspadborden. Dat betekent dat je daar wel dient te rijden en niet op de rijbaan. Neemt niet weg dat iedere vorm van verkeersagressie kwalijk isDDX schreef: ↑22 dec 2023 20:39 Even opgezocht die weg, maar het is niet verboden om daar te fietsen.
Daarom zeg ik ook een fietspad wat op ruime afstand ligt, oftewel is niet dezelfde weg. (trucje wat ze ook doen met fietspaden die wel vlak langs een weg liggen, bij oversteekpunten ruime bocht maken zodat je niet als rechtdoor telt)
En hoe zou je anders bij die huizen moeten komen op de fiets ?
En hoe zou je anders bij die huizen moeten komen op de fiets ?