MVDP had ook verkozen moeten zijn als Belgisch sportman van het jaar.
Veldrijden 2024 - 2025
-
- Forum-lid
En Max ook zeker... kom aan zeg...ColumsbusMJ schreef: ↑21 dec 2023 10:52MVDP had ook verkozen moeten zijn als Belgisch sportman van het jaar.
-
- Forum-lid
Misschien kan hij meedingen voor Monegaskisch sportman van het jaar, in dat stadstaatje schijnt de concurrentie moordend te zijn. Veel belastingontduikers zijn topsporter, of zijn veel topsporters belastingontduiker?kxlight schreef: ↑21 dec 2023 14:58En Max ook zeker... kom aan zeg...ColumsbusMJ schreef: ↑21 dec 2023 10:52MVDP had ook verkozen moeten zijn als Belgisch sportman van het jaar.
Ik doelde overigens op een aanvulling op zijn titel als Nederlands sportman van het jaar, niet in plaats van.
-
- Forum-lid
Enfin.
Heb zin in morgen, moet wel werken dus neem het op. Deelnemersveld is behalve die 2 erg mager. Dus dit wordt een 1 op 1 race tussen WvA en MvdP. Vrouwen sla ik over. Gefeliciteerd Lucinda alvast!
En dan zaterdag! Feestdagen kunnen me gestolen worden maar gelukkig hebben de Vlamingen voor ons 'de kerstperiode ' uitgevonden. Heerlijk. Bedankt daarvoor!
Heb zin in morgen, moet wel werken dus neem het op. Deelnemersveld is behalve die 2 erg mager. Dus dit wordt een 1 op 1 race tussen WvA en MvdP. Vrouwen sla ik over. Gefeliciteerd Lucinda alvast!
En dan zaterdag! Feestdagen kunnen me gestolen worden maar gelukkig hebben de Vlamingen voor ons 'de kerstperiode ' uitgevonden. Heerlijk. Bedankt daarvoor!
Mooie beelden van de grote twee als ze in de zandbak spelen.
-
- Forum-lid
Van der Poel maakt een goede indruk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geweldig hoe dat zand opspat door de kracht die die mannen op hun achterwiel zetten.
En wat een versnelling van Matje weer.
En wat een versnelling van Matje weer.
Less is bore
En nu al renners die gedubbeld worden.....pfff
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis vooral jammer dat de andere toppers morgen rijden. Nu is het toch een beetje saai eigenlijk.
Less is bore