Giant
- thestudent
- Forum-lid HC
Skinwall vind ik meestal mooi, maar op deze fiets waarschijnlijk niet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Mag ik vragen welke zadeltas dat is? Ziet er zeer clean uit!djave schreef: ↑03 dec 2023 11:11 Het is een M geworden.
Nu nog GP5000 28mm (Skinwall) monteren en hopen op wat beter weer de komende tijd.
afbeeldinegn
PS: Prachtige fiets
Blijf de nieuwe propel echt een prachtige fiets vinden! Heb ook nog een tcr uit 2013 in de schuur staan...kwalitatief gewoon geweldig. Persoonlijk zou ik overigens op deze kleur ook geen skinwall banden monteren, maar dat is persoonlijke smaak. Veel plezier met je nieuwe fietscarlo_verhamme schreef: ↑24 dec 2023 17:28Mag ik vragen welke zadeltas dat is? Ziet er zeer clean uit!djave schreef: ↑03 dec 2023 11:11 Het is een M geworden.
Nu nog GP5000 28mm (Skinwall) monteren en hopen op wat beter weer de komende tijd.
afbeeldinegn
PS: Prachtige fiets
Ik verwacht nog wel iets korter te moeten zitten maar dat gaat de ervaring leren. Op mijn Isaac zat ik een stuk rechter en dat ben ik nu langzaam aan het opbouwen. Zat op een drop van 7,5cm en zit nu (net zoals mijn Propel) op 9cm. Dat bevalt op Zwift nu prima (90-120 minuten als langste ritten). Met de M kan ik eventueel nog iets dieper (en die 2 cm spacers in huidige situatie neem ik graag voor lief als dit mijn positie blijkt te zijn).
Maatvoering heeft de afgelopen weken echt nog wel voor twijfel gezorgd .
Maatvoering heeft de afgelopen weken echt nog wel voor twijfel gezorgd .
heb ongeveer dezelfde maten als jij en de Giant TCR stond destijds ook op mijn lijstje en had identiek hetzelfde probleem : heb ik nu een M of een M/L ? Uiteindelijk een Orbea Orca ( maat 55 ) gekocht die qua maatvoering mij beter beviel , maar dit was niet de enige reden waarom het een Orbea ipv een Giant werd .
In ieder geval bij twijfel beter een iets ' te klein' frame ipv een ' iets te groot '
In ieder geval bij twijfel beter een iets ' te klein' frame ipv een ' iets te groot '
ccc
Aangezien ik zelf overweeg een Orbea Orca aan te schaffen en twijfel tussen 55 en 57: wat zijn jouw maten? Ikzelf ben 183 cm lang en heb 88cm binnenbeenlengte.Uiteindelijk een Orbea Orca ( maat 55 ) gekocht die qua maatvoering mij beter beviel
Orbea Orca M30iLTD PWR 2024
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Cube Cross Race Pro 2021
Argon18 Krypton 2018
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de TCR Advanced Pro Disc 1?
Ik zag hem hier onlangs voorbij komen en vind het toch wel een gave fiets waardoor ik serieus ben gaan twijfelen om deze te gaan kopen. Ik kan er op internet alleen niet zo heel veel over vinden (specifiek deze uitvoering).
Zijn er mogelijkheden om hier zelf de kabels te gaan integreren? Of gaat dit niet lukken met dit frame/voorvork?
Ik las op een site dat deze 7,2kg weegt, maar dat kan ik me niet voorstellen? Iemand die hier meer info over heeft?
Ik zag hem hier onlangs voorbij komen en vind het toch wel een gave fiets waardoor ik serieus ben gaan twijfelen om deze te gaan kopen. Ik kan er op internet alleen niet zo heel veel over vinden (specifiek deze uitvoering).
Zijn er mogelijkheden om hier zelf de kabels te gaan integreren? Of gaat dit niet lukken met dit frame/voorvork?
Ik las op een site dat deze 7,2kg weegt, maar dat kan ik me niet voorstellen? Iemand die hier meer info over heeft?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie fiets, gave kleur!!
Skinwall is no-go wat mij betreft.
Skinwall is no-go wat mij betreft.
Less is bore