Tips zomervakantie 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen in het hoogseizoen. Ik ben altijd beetje bang geweest voor bijv de Drôme of Ardeche ivm de drukte en Nederlandse tokkies, dus laat mij graag verrassen. Is namelijk een prachtige regio.
Less is bore
We zijn veel in de Drôme,Vaucluse, Provence geweest en eigenlijk nooit tegen gevallen. Wel altijd lang zoeken en speuren naar de voor onze "perfecte" camping. Dat waren tot voor kort kleinschalige campings maar met 3 mannetjes in de leeftijd van 9-15 moeten we komende jaren wat concessies doen. Dan maken tevreden tieners die kunnen zwemmen, ballen, etc veel goed!
En anders ga ik gewoon nog meer en langer fietsen op vakantie
En anders ga ik gewoon nog meer en langer fietsen op vakantie
Wij zijn 2 keer naar Ehrwald geweest. Camping Zugspitze Resort. Eigenlijk veel te duur, maar wij vonden het geweldig. De camping is recent vernieuwd en nog duurder geworden. Heeft een binnenzwembad. Wel fijn, wij hadden 2 keer slecht weer.
Geen tips voor andere campings, maar de regio (met de mtb) is echt geweldig. En lekker snel bereikbaar. Garmisch Partenkirchen ligt aan de Duitse kant. Wellicht ook een optie?
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- daniel1975
- Forum-lid HC
Komende jaar door Nederland crossen : affin - 5 weken vrij mei - juni, dan 4 weken vrij juli - augustus. En dan bijna 6 weken vrij van begin september tot half oktober .
We willen sowieso Drente/Friesland - Veluwe en Zuid Limburg. Wanneer het wordt weten we niet en hangt af van de gezondheid. Misschien nog Frankrijk ( Alpen ) , waar is nog een vraagteken En ook nog een weekje met m’n zoon fietsen ergens. Misschien nog een weekje met dochterlief naar de warmte. En sowieso nog 2 weken naar de sneeuw. . De eerste keer alleen om te wandelen en uit te rusten - misschien in maart wel proberen te skiën.
We willen sowieso Drente/Friesland - Veluwe en Zuid Limburg. Wanneer het wordt weten we niet en hangt af van de gezondheid. Misschien nog Frankrijk ( Alpen ) , waar is nog een vraagteken En ook nog een weekje met m’n zoon fietsen ergens. Misschien nog een weekje met dochterlief naar de warmte. En sowieso nog 2 weken naar de sneeuw. . De eerste keer alleen om te wandelen en uit te rusten - misschien in maart wel proberen te skiën.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik overdrijf uiteraard een beetje.
Maar los daarvan: wij zoeken wel een kleiner soort type camping zonder dat het direct basic wordt. Beetje de “ouderwetse camping”, voordat alles werd volgeplemt met mobile homes, waterparadijzen, etc.
En met wat zoeken is dat altijd nog gelukt!
Maar los daarvan: wij zoeken wel een kleiner soort type camping zonder dat het direct basic wordt. Beetje de “ouderwetse camping”, voordat alles werd volgeplemt met mobile homes, waterparadijzen, etc.
En met wat zoeken is dat altijd nog gelukt!
Less is bore