Veldrijden 2024 - 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het teveel deze weken. Teveel crossen in korte periode bij elkaar gepropt.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beste één is het gewoon.
Daarachter hebben we B en C garnituren heb ik geleer hier
Daarachter hebben we B en C garnituren heb ik geleer hier
Less is bore
En dat op een parcours dat hem past, zijn speeltuin.Tussendoor schreef: ↑29 dec 2023 22:01 Morgen mag Van der Poel het weer opnemen tegen de B-garnituur...
-
- Forum-lid
Ik zag net een vrouw door Pieterse worden ingehaald. De ingehaalde vrouw had niet het standaard postuur van een fietster, waarom doen er überhaupt 90 vrouwen mee?
-
- Forum-lid
Wel spannende laatste twee ronden. Mooi dat Nederlands kampioenschap veldrijden.
[offtopic]Volgens het VRT Journaal van vr 29 december reed Matthieu wel met een speciale fiets in Loenhout:
(Zie 1:56 in de eerste video op https://sporza.be/nl/matches/veldrijden ... 380181121/
[/offtopic]
(Zie 1:56 in de eerste video op https://sporza.be/nl/matches/veldrijden ... 380181121/
[/offtopic]
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Voor van de Poel was het even teveel.
Een fluim recht in het gezicht van de Boeroepers, hij was er klaar mee.
Ik vind elke dag cross dan weer wel leuk, de ronde van Frankrijk is ook elke dag koers.
Niemand dwingt je om ook elke keer te kijken.
En de "grote drie" gaat hem vooral over de drie grootste poenpakkers
Een fluim recht in het gezicht van de Boeroepers, hij was er klaar mee.
Ik vind elke dag cross dan weer wel leuk, de ronde van Frankrijk is ook elke dag koers.
Niemand dwingt je om ook elke keer te kijken.
En de "grote drie" gaat hem vooral over de drie grootste poenpakkers
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die fluim was wel terecht vond ik, actie = reactie. Mensen moeten ook leren dat je niet altijd alles kunt zeggen, dat vergeten ze nog wel eens in het internet tijdperk...
Verder was het een mooie cross. vdPoel is heer en meester, maar de strijd om plek 2 mocht er zijn. vAert laat ook zien dat ie verbeterd, maar had natuurlijk niet in de situatie moeten komen dat ie zich de kaas van het brood kan laten eten, niet handig. Bij de dames een schitterende wedstrijd. Pieterse in stijgende vorm, vEmpel in dalende en dus een hoop die aan elkaar gewaagd zijn, spannend!
Verder was het een mooie cross. vdPoel is heer en meester, maar de strijd om plek 2 mocht er zijn. vAert laat ook zien dat ie verbeterd, maar had natuurlijk niet in de situatie moeten komen dat ie zich de kaas van het brood kan laten eten, niet handig. Bij de dames een schitterende wedstrijd. Pieterse in stijgende vorm, vEmpel in dalende en dus een hoop die aan elkaar gewaagd zijn, spannend!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Groenendael deed het beter heel lang geleden.
Less is bore
Spuwen op iemand is imo nooit terecht, maar ik zal wel ouderwets zijn. Ik voel me steeds meer vervreemd van de wereld waarin zoiets terecht wordt genoemd.
Ik kan begrijpen dat je potje overkookt en dat het uitgelokt is, maar dat je het terecht noemt.