Tips zomervakantie 2024
Hier idem, aan de kust worden er campings mee vol gedonderd. Bij Westkapelle in de buurt is een camping - daar staan ze netjes in de rij zoals barakken een jaar of 70 geleden. Ook allemaal muisgrijs geschilderd… ik durf het bijna niet te zeggen, en schaam me een beetje dat dit ook Walcheren is.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
De wal zal het schip wel keren, want de vraag naar kampeerplaatsen blijft en die mobilehomes zijn absurd duur in de zomervakantie.
De crisis is niet erg genoeg geweest helaas.
De crisis is niet erg genoeg geweest helaas.
Less is bore
Ik weet niet wat je met die laatste zin bedoelt. Bedoel je misschien dat mensen geen geld meer voor hun vakantie zouden hebben? Mensen hebben vaak veel geld over voor de vakantie. (De aanschaf van een caravan is ook niet gratis)
Het verschil is enorm tussen een huisje/mobile home vs eigen tent. Met de eigen tent ben ik ong 1200 euro kwijt voor een mooie camping in genoemde omgeving voor 2,5 week. Dit jaar een keer zonder eigen tent en huren we op 2 plekken een mobile home/cottage. Dat begint pas vanaf 1000-1200 per week en loopt rap op bij meer eisen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Blijkbaar vinden mensen het normaal om >€2.200/wk te betalen voor een standaard vakantiehuisje op een luxe park aan het Gardameer of bij Girona.
Dan heb je geld over, zo simpel is het wat mij betreft.
Wij betalen voor bijna 3 weken €757,75 bij Barcelonette voor een caravanplek van 102m. Basic, maar netjes sanitair en een basic zwembad. Als je naar een iets luxere camping gaat komt er idd zo €500 bij (wat ik ook snap). Zou ik er ook voor over hebben, maar toevallig lag er niet zoiets in de buurt.
Dan heb je geld over, zo simpel is het wat mij betreft.
Wij betalen voor bijna 3 weken €757,75 bij Barcelonette voor een caravanplek van 102m. Basic, maar netjes sanitair en een basic zwembad. Als je naar een iets luxere camping gaat komt er idd zo €500 bij (wat ik ook snap). Zou ik er ook voor over hebben, maar toevallig lag er niet zoiets in de buurt.
Less is bore