heeft hier iemand ervaring met de brillen van swiss eye .
de gardosa re + bifocale 2.5
ben op zoek naar een 2.5 leesgedeelte en meekleurend photo chromic glazen
zonnebril met leesgedeelte
-
- Forum-lid
Een beetje hetzelfde idee als deze welke ik heb. Ik kan dus niet voor de jou gekozen bril oordelen, maar wel voor een vergelijkbaar soort, vandaar dat ik het toch even noem. Voor mij een prima bril in de meeste gevallen. Ik heb zelf in het normale leven een multifocale bril en dat werkt natuurlijk veel beter. maar in de meeste gevallen schakelen de hersenen bij mij snel genoeg tussen de beide vlakken.
Ik kon geen vriendjes worden met die lensjes, ze beleven niet goed zitten en in een hete klim is er 1 van de bril gespoeld door zweet. Het was wel de perfecte testmogelijkheid of ik een leesgedeelte uberhaupt in de fietsbril zou willen, antwoord ja, en nu heb ik een Oakley met leesdeel.
Mijn man heeft ze jaren geleden gebruikt. Nu zegt hij "het was beter dan niets". Inmiddels heeft hij al jaren de fotochromatische BBB bril met leesgedeelte. Voor hem veel beter. Met de aantekening dat de fotochromatische werking goed is, maar ook minder wordt na enige tijd. Dus komt er wel na een paar jaar een nieuwe.
Ik gebruik opplaklensjes op m'n Oakley én brillen met ingebouwd leesdeel (BBB)
De duurdere opplaklensjes bevallen mij optisch prima. Heb alleen de indruk dat, als ze lang op de lens vd Oakley zitten, de coating hiervan wordt aangetast… Ik heb ook lensjes van Ali gehad, maar deze waren optisch toch duidelijk minder.
De brillen met ingebouwd leesgedeelte, zoals bijv. BBB ze levert, zijn m.i. gewoon goed.
Ik kan met deze oplossingen m'n Garmin goed zien, maar ook eens een appje lezen én een foto maken (waarbij ik dan ook weet wat er op de foto staat!)
De duurdere opplaklensjes bevallen mij optisch prima. Heb alleen de indruk dat, als ze lang op de lens vd Oakley zitten, de coating hiervan wordt aangetast… Ik heb ook lensjes van Ali gehad, maar deze waren optisch toch duidelijk minder.
De brillen met ingebouwd leesgedeelte, zoals bijv. BBB ze levert, zijn m.i. gewoon goed.
Ik kan met deze oplossingen m'n Garmin goed zien, maar ook eens een appje lezen én een foto maken (waarbij ik dan ook weet wat er op de foto staat!)