Het grote auto-topic
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Elektrisch niet, maar er zijn nog mogelijkheden...wasbeer2006 schreef: ↑05 sep 2023 21:06 De EV is de reden voor kilometerheffing. Er komt amper meer accijns binnen en de donderwolk dat straks mensen thuis accu s gaan kopen en de hele zomer gratis rijden zorgt in den haag voor kopzorgen.
Je had toch niet gedacht dat ev rijden goedkoper wordt? Rijden wordt nooit goedkoper.
Ik rijd nu 2 maanden op lpg. Een goeie honderd euro per maand goedkoper tanken.
Wagen werd overigens in productie al bi-fuel geproduceerd, dus geen meerprijs tov benzinemodel.
Ook minder taks en minder inschrijvingstaks.
Belg zeker? In Nederland betaal je meer wegenbelasting voor LPG.
3 volwassenen en twee kinderen. Blijft er weinig plaats over voor kinderzitjes (of gordels).
Niet zijken maar reiden !
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
haha precies.
Gordels zitten er wel (2punt) maar da's niet zo lekker dus die hanger er voor de show. En kinderzitjes... tja dat was opeens verplicht, maar een kinderzitje is gewoon al groter dan een voorstoel, dus dat past helemaal niet. kortom.. daar deden we niet aan. Bovendien wilde mijn dochters gewoon lekker over de achterbank heen en weer kunnen glijden in de bochten. zoals dat hoort bij een Skai achterbank (en je benen branden als de zon er op staat) Het lijkt eeuwen geleden als ik dat zo schrijf, maar mijn jongste dochter is toch pas net 18.. (2 dagen voordat de 600 vijftig werd)
Gordels zitten er wel (2punt) maar da's niet zo lekker dus die hanger er voor de show. En kinderzitjes... tja dat was opeens verplicht, maar een kinderzitje is gewoon al groter dan een voorstoel, dus dat past helemaal niet. kortom.. daar deden we niet aan. Bovendien wilde mijn dochters gewoon lekker over de achterbank heen en weer kunnen glijden in de bochten. zoals dat hoort bij een Skai achterbank (en je benen branden als de zon er op staat) Het lijkt eeuwen geleden als ik dat zo schrijf, maar mijn jongste dochter is toch pas net 18.. (2 dagen voordat de 600 vijftig werd)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik overweeg mn auto te verkopen, doe al een tijdje alle woon werk op de fiets en mn vriendin heeft een leaseauto die ik in het weekend kan gebruiken.
Af en toe komt het voor dat we beiden een auto nodig hebben maar dat is misschien 6 keer per jaar. Ik denk dat ik op dit tempo zo een 1500 per jaar kwijt ben aan de auto (brandstof, verzekering, anwb, onderhoud, belastingen).
Heeft iemand ervaring met het verkopen van auto's, via wat voor kanalen kan dit en waar krijg je de beste prijs?
Af en toe komt het voor dat we beiden een auto nodig hebben maar dat is misschien 6 keer per jaar. Ik denk dat ik op dit tempo zo een 1500 per jaar kwijt ben aan de auto (brandstof, verzekering, anwb, onderhoud, belastingen).
Heeft iemand ervaring met het verkopen van auto's, via wat voor kanalen kan dit en waar krijg je de beste prijs?
- thestudent
- Forum-lid HC
Dat ligt echt helemaal aan wat voor een auto je wil verkopen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik verkoop ze gewoon via Marktplaats. Dat levert veruit het meeste geïnteresseerden op. Je moet wel een beetje imuum zijn voor "bepaalde types" handelaren. Ik kan daar altijd wel mee lachen. Uiteindelijk gaan de slechte auto's naar zo'n handelaar voor iets teveel geld en voor de goede auto's wacht ik tot er iemand voorbij komt waarvan ik vind dat hij de auto verdiend.
Facebook levert echt weinig op, hier in de regio en Wijkopenautos.nl levert ongeveer hetzelfde op als je auto 2 dagen op Marktplaats zetten en alleen biedingen van handelaren krijgen of verkopen aan de eerste, beste garage in de buurt.
Facebook levert echt weinig op, hier in de regio en Wijkopenautos.nl levert ongeveer hetzelfde op als je auto 2 dagen op Marktplaats zetten en alleen biedingen van handelaren krijgen of verkopen aan de eerste, beste garage in de buurt.
Campagnolo Ultra Dork
Johan meure Purmerend kan je proberen.1094 schreef: ↑04 jan 2024 10:23 Ik overweeg mn auto te verkopen, doe al een tijdje alle woon werk op de fiets en mn vriendin heeft een leaseauto die ik in het weekend kan gebruiken.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.