ik ben op zoek naar remgreeprubbers voor campa 8 speed ergopower .
heeft iemand deze te koop of weet iemand waar je deze nog .
kunt kopen zwarte of witte en het liefst in celeste kleur .
campa 8 speed remgreeprubbers
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Bedoel je dit model? En heb je zelf al "flink ge-Googled";)? Het merk Hüdz schijnt ook gekleurde rubbers (vooral voor SRAM, maar ook voor Campa) te kunnen leveren. Alleen weet ik niet of ze ook iets hebben voor de oudere jaargangen. Hier houdt mijn parate kennis even op. Succes met 't verder zoeken!
60 x Ventoux
Ah, STI
Sti = Shimano
Ergopower = Campagnolo
Of je hebt een wat vreemde mix van onderdelen op je fiets, of je vergist je eigen.
Fotootje zou helpen?
Sti = Shimano
Ergopower = Campagnolo
Of je hebt een wat vreemde mix van onderdelen op je fiets, of je vergist je eigen.
Fotootje zou helpen?
In dat geval moeten de rubbers die Le Grimpeur
voorstelt passen! Nu alleen nog in wit of celeste... maar dat is zoeken naar de bekende speld denk ik.
voorstelt passen! Nu alleen nog in wit of celeste... maar dat is zoeken naar de bekende speld denk ik.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="r.oord4"]nee ik denk van niet want ik zie geen snede in het rubber van de kabelrondsel .[/quote]
Ze zijn het wel hoor, lees de bijbehorende tekst maar (daar staat dat het voor Ergopower is) en de insnijding waar jij op doelt, zit gewoon aan de andere kant! Als je goed kijkt, zie je zelfs aan de onderkant het einde van die insnijding!
Je ook eens kunnen informeren bij FM's als Mario Verhoeven (Dussen), Van Herwerden (Voorburg), Plieger (Meerkerk) e.d of die misschien zoiets nog voor je hebben liggen!
Ze zijn het wel hoor, lees de bijbehorende tekst maar (daar staat dat het voor Ergopower is) en de insnijding waar jij op doelt, zit gewoon aan de andere kant! Als je goed kijkt, zie je zelfs aan de onderkant het einde van die insnijding!
Je ook eens kunnen informeren bij FM's als Mario Verhoeven (Dussen), Van Herwerden (Voorburg), Plieger (Meerkerk) e.d of die misschien zoiets nog voor je hebben liggen!
60 x Ventoux