Raad de G.E.
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Tussendoor op 15 jan 2024 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Of speel gewoon niet vals en ga zelf zoeken......
Echte wielrenners hier: als er een kans is om vals te spelen zonder consequenties zullen velen het niet laten
Echte wielrenners hier: als er een kans is om vals te spelen zonder consequenties zullen velen het niet laten
Less is bore
Die POV foto's zijn meestal ook gewoon te vinden met google image search, als er tenminste iets herkenbaars op staat (wat natuurlijk wel het idee is ). Dus dat gaat hier niet helpen. Speel gewoon niet vals inderdaad.
Wanneer komt de nieuwe opdracht?
Wanneer komt de nieuwe opdracht?
- thestudent
- Forum-lid HC
Of gewoon om en om. Ik vind beide wel leuk.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Raad de fiets plek!
Dat je er kan fietsen vind ik wel een voorwaarde
Dat je er kan fietsen vind ik wel een voorwaarde
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Tussendoor op 15 jan 2024 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben erg onder de indruk van je positieve input in dit topicTussendoor schreef: ↑15 jan 2024 21:17 Dan haak ik af. Dan wordt het een topic 'show je fiets' met heel veel zelfbevlekking....
Less is bore
Momenteel wordt het topic Raad de G.E. weer flink gebruikt, komt denk ik ook door dat "fijne weer" van de laatste tijden. Het zijn niet alleen Google Earth plaatjes die voorbij komen. Vinden jullie het goed als we er Raad de Plek van maken?
Dan kun je Streetviews, Google Earth plaatjes en eigen foto's plaatsen. Hoeft niet altijd fiets gerelateerd te zijn ( bijzondere en speciale plekken zijn ook leuk).
Dan kun je Streetviews, Google Earth plaatjes en eigen foto's plaatsen. Hoeft niet altijd fiets gerelateerd te zijn ( bijzondere en speciale plekken zijn ook leuk).
Bikers are not alone