Waarom stel je dat soort vragen niet vóór je een keuze maakt?Hallo, ik heb gisteren [Product X] besteld. Heeft iemand ervaring met [Product x]?
En op het forum en de fb van wereldfietser.nl verwonder ik me altijd enorm over vragen als:
Waarom stel je in hemelsnaam dit soort vragen? Voor de goede orde: dit gaat over een stukje van 200 kilometer in het zuid-westen van Zweden.In twee Euroveloroutes - Pelgrim en Noordzee - zit hetzelfde nogal grote gat: van Göteborg naar de Noorse grens. De stippellijn betekent dat het ‘in ontwikkeling’ is. Wat dat precies inhoudt kan ik niet ontdekken. Van motortrips weet ik dat het grotendeels een heel aangenaam gebied is, maar of je er op de fiets op een leuke manier bij kunt komen weet ik eigenlijk niet. Iemand ervaring daarmee?
Dan leert 5 minuten Google Maps en Streetview kijken toch dat je op de E6 niet kunt fietsen, dat precies parallel aan de E6 waarschijnlijk niet de leukste route is, maar dat er 100.000 leuke kleine weggetjes zijn waar je gewoon prima kunt fietsen en dat het daar echt niet zó dunbevolkt is dat je bang moet zijn om te verhongeren en/of opgegeten te worden door een ijsbeer. Ga gewoon fietsen of flans iets in elkaar in Komoot ofzo. Ik snap gewoon de vraag niet.