Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Soms gaat value4money gewoon niet goed in mijn hoofd. Zadeltasjes van 60,-, een plastiekje voor de Garmin, stuurtjes van €1.000,- dat soort dingen.
Less is bore
Ik sprak van de week nog met een Wilier dealer, hij vroeg me waar ik het carbon stuurtje met geïntegreerde cockpit op m'n Canyon gravel vandaan had. Ik: "Op ali gekocht voor 125 euro". Hij: "Oké, bij Wilier kost dat 1.000 euro".daniel1975 schreef: ↑19 jan 2024 17:53 Soms gaat value4money gewoon niet goed in mijn hoofd. Zadeltasjes van 60,-, een plastiekje voor de Garmin, stuurtjes van €1.000,- dat soort dingen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit ook te twijfelen over een Most Talon kopie. Nog eens een goede vinden.
Less is bore
Ik snap het wel hoor … heus. En soms koop ik ook wel eens iets NIET omdat ik het te weinig value4money vind.
Maar als we alles tegen het licht houden vinden we het wel verantwoord om een Pinarello Plastic met Shimano 105 aan te kopen voor ruim 5.000 Euro of een Canyon Aeroad voor 4600 Euro. Zo ook mijn BMC was vreselijk duur. ( ook het stuur ) Maar dan ga ik echt niet lopen zaniken over een Garmin houder, dat hoort er nu eenmaal bij. Als ik die bij Ali had kunnen bestellen, dan had ik het misschien gedaan… maar dat was nu eenmaal niet zo.
Maar als we alles tegen het licht houden vinden we het wel verantwoord om een Pinarello Plastic met Shimano 105 aan te kopen voor ruim 5.000 Euro of een Canyon Aeroad voor 4600 Euro. Zo ook mijn BMC was vreselijk duur. ( ook het stuur ) Maar dan ga ik echt niet lopen zaniken over een Garmin houder, dat hoort er nu eenmaal bij. Als ik die bij Ali had kunnen bestellen, dan had ik het misschien gedaan… maar dat was nu eenmaal niet zo.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nobody said it makes sense
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Denk dat Shimano pusht met de 105di2. Zou ik ook altijd prefereren boven de Rival.
Less is bore
Oké, wist niet dat dit zo ging.
Gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom zou jij 105 di2 prefereren boven Rival?
Iemand een idee hoe snel dit soort fietsen uitverkocht zijn? Gaat dat vaak om dagen/weken/maanden?
Zit nogal te twijfelen, maar wil eerst m'n huidige fiets voor een goede prijs verkopen
Gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom zou jij 105 di2 prefereren boven Rival?
Iemand een idee hoe snel dit soort fietsen uitverkocht zijn? Gaat dat vaak om dagen/weken/maanden?
Zit nogal te twijfelen, maar wil eerst m'n huidige fiets voor een goede prijs verkopen
Dat is het lastige bij Canyon, je hebt geen idee. Soms zijn ze binnen enkele uren op en is het wachten op de volgende batch. Maar er zijn ook diverse modellen die al weken verkrijgbaar zijn.
Wat betreft de Aeroad 105di2, ik zie dat er nu al weer maten op zijn.
Wat betreft de Aeroad 105di2, ik zie dat er nu al weer maten op zijn.
- TheTourist
- Forum-lid
Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
Canyon Aeroad CF SLX 7.0