Kort weekendje dubben dan!Bianchi-Ber schreef: ↑20 jan 2024 11:36 Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
Canyon
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Grappig, ik ben juist veel gelukkiger met Sram Rival. Toch iets persoonlijks.
Michiel
-
- Forum-lid HC
Smaken verschillen mbt Sram/Shimano....
Neem alleen de bediening van het schakelmechanisme in de winter met dikke handschoenen aan, gaat veel prettiger bij Sram met 1 lepel per shifter.
2 toetsen op 1 shifter bij Shimi en dikke handschoenen aan? Lekker handig!
En zo zijn er nog meer verschillen, ik vind de shifters van Sram top terwijl ik kleine handen heb en ook installatie van Sram op de fiets is veel eenvoudiger...
Remmen met Sram is een verademing tov dat gepiep, gejank en verminderende remwerking van Shimano.
Dus zoveel mensen zoveel meningen, maar daar is al genoeg over gezegd...
Neem alleen de bediening van het schakelmechanisme in de winter met dikke handschoenen aan, gaat veel prettiger bij Sram met 1 lepel per shifter.
En zo zijn er nog meer verschillen, ik vind de shifters van Sram top terwijl ik kleine handen heb en ook installatie van Sram op de fiets is veel eenvoudiger...
Remmen met Sram is een verademing tov dat gepiep, gejank en verminderende remwerking van Shimano.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vroeger was het Campa vs shimano.
Jammer dat dat totaal geen issue meer is, merk is straks vrijwel verdwenen op de racefiets
Jammer dat dat totaal geen issue meer is, merk is straks vrijwel verdwenen op de racefiets
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zo heeft Bianchi-Ber al een nieuwe fiets en zou het zo maar eens kunnen dat BTL dit jaar, of een ander merk moet kopen of enige maanden zonder fiets zit.Bianchi-Ber schreef: ↑20 jan 2024 11:36Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Gefeliciteerd! Mooie fiets!Bianchi-Ber schreef: ↑20 jan 2024 11:36
Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
Of voor de overbrugging nog een andere fiets heeft.Lcsmet schreef: ↑20 jan 2024 13:48Zo heeft Bianchi-Ber al een nieuwe fiets en zou het zo maar eens kunnen dat BTL dit jaar, of een ander merk moet kopen of enige maanden zonder fiets zit.Bianchi-Ber schreef: ↑20 jan 2024 11:36Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
Je kunt Shimano toch zo programmeren dat hij als SRAM werkt?scottpch schreef: ↑20 jan 2024 12:31 Smaken verschillen mbt Sram/Shimano....
Niet zijken maar reiden !