Die was wel fijn geweest!
Canyon
- TheTourist
- Forum-lid
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
- TheTourist
- Forum-lid
Thanks!chris80 schreef: ↑20 jan 2024 14:56Gefeliciteerd! Mooie fiets!Bianchi-Ber schreef: ↑20 jan 2024 11:36
Zag ik ook. Gelet daarop toch maar nu al de knoop doorgehakt. XL Solid Silver is coming this way
Canyon Aeroad CF SLX 7.0
Niet helemaal toch?
Volgens mij (correct me if I'm wrong) doet SRAM de voorderrie schakelen als je beide hendels indrukt. Dat wordt bij Shimano lastig. Je kunt natuurlijk wel synchro shift aanzetten, en dan de beide knoppen links terugschakelen, en beide knoppen rechts opschakelen. Dan hoef je niet meer te denken over de voorderrie, en kun je gewoon links en rechts drukken, en maakt het niet uit waar je op drukt.
Evt zou je als je Ultegra of DA hebt de hood knoppen nog kunnen instellen voor de voorderrie als backup, maar die vind ik vaak zonder dikke handschoenen al lastig te vinden, laat staan met handschoenen aan
Dat syncroshift zoals je aangeeft bedoel ik. Misdrukken is dan niet belangrijk, kun je ook met wanten schakelen. (temperaturen waarbij ik niet meer buiten kom)derxx schreef: ↑21 jan 2024 13:39Niet helemaal toch?
Volgens mij (correct me if I'm wrong) doet SRAM de voorderrie schakelen als je beide hendels indrukt. Dat wordt bij Shimano lastig. Je kunt natuurlijk wel synchro shift aanzetten, en dan de beide knoppen links terugschakelen, en beide knoppen rechts opschakelen. Dan hoef je niet meer te denken over de voorderrie, en kun je gewoon links en rechts drukken, en maakt het niet uit waar je op drukt.
Evt zou je als je Ultegra of DA hebt de hood knoppen nog kunnen instellen voor de voorderrie als backup, maar die vind ik vaak zonder dikke handschoenen al lastig te vinden, laat staan met handschoenen aan
Niet zijken maar reiden !
Met Shimano of Sram?
Ik heb ook op de knop gedrukt om te bestellen. Limiet om te betalen was niet hoog genoeg. Morgen even in orde maken.
Ik wacht nog even met onthullen
Bianchi binnenkort te koop.
Ik heb ook op de knop gedrukt om te bestellen. Limiet om te betalen was niet hoog genoeg. Morgen even in orde maken.
Ik wacht nog even met onthullen
Bianchi binnenkort te koop.
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Limiet ophogen is 5 seconden werk
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Bij mijn bank niet. Limietverhoging gisteren meteen aangevraagd maar ging vanmorgen om 9:00 in ..
Verder leek het even of betaling gelukt was terwijl ik niet betaald had
Canyon Aeroad / Kona Rove St / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Rival etap heeft andere shifters dan de grijze Force etap generatie 1 die dan weer dezelfde shifters heeft als red etap generatie 2. De nieuwe Force etap generatie 2 met zwart en zilver heeft dan weer dezelfde shifters als rival etap generatie 1.daniel1975 schreef: ↑20 jan 2024 12:21Veel fijnere shifters.
Jaar met Force gereden, blij dat ik er vanaf ben. De oude velgrem Force was wel een hele fijne shifter
Binnenkort komt red etap generatie 3 en die heeft weer andere shifters. Volg je het nog?
De rival shifters, en ook de nieuwe Force zijn veel smaller en compacter, en ook minder hoog.
De profs rijden met de nieuwste generatie force, maar dan met Sram op de grepen in plaats van force.
Was dus niet goed gegaan.
Ik had voor ideal gekozen. Kreeg geen bevestigingsemail maar bestelling stond er wel bij mij in als ik ingelogd was.
Gisteren contact opgenomen met canyon en toen bestelling opnieuw gedaan (met keuze om geld zelf over te maken).
Is nu bevestigd en wordt "klaar gemaakt voor verzending".
Ben benieuwd hoe snel ik hem nu heb.