bidon ervaringen?
-
- Forum-lid
Dat van de Tacx herken ik maar bij de action kost dat ook wel heel weinig ik heb er 2 van 750ml vind het vervelend maat niet storend.
Maar bij zomerdag had ik er te kort aan en heb op Amazon 1 liters polisport bidon gekocht groter kon ik ze niet vinden met rubber tuutje. ik wist niet wat me overkwam als je net zo enthousiast in je bidon knijpt verzuip je bijna .
Bij mijn Elite Drive wielset kwam een "bonus " bidon maar ik denk dat dit een ander merk is dan waar hier over gepraat word, wel licht gewicht maar nog niet getest.
Maar bij zomerdag had ik er te kort aan en heb op Amazon 1 liters polisport bidon gekocht groter kon ik ze niet vinden met rubber tuutje. ik wist niet wat me overkwam als je net zo enthousiast in je bidon knijpt verzuip je bijna .
Bij mijn Elite Drive wielset kwam een "bonus " bidon maar ik denk dat dit een ander merk is dan waar hier over gepraat word, wel licht gewicht maar nog niet getest.
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
Ik kocht ze bij https://www.bike-discount.de/en/zefal-m ... ing-bottle. Die versturen over de hele wereld dus vast ook wel naar België.
Die Elite Fly's hebben toch niet zo'n automatisch dichtende drinktuit als die Camelbak Podiums (Podia)? Dat wil ik eigenlijk wel weer eens proberen. Ik rij nu alweer een tijdje met Specialized bidons, maar dat tuutje wil nogal vaak vacuüm zuigen als je stopt met drinken.
En weet iemand van welk merk de Canyon bidons zijn?
En weet iemand van welk merk de Canyon bidons zijn?
Decathlon heeft ook een 1l bidon https://www.decathlon.be/nl/p/fietsbido ... 97&c=ZWART
-
- Forum-lid
Mijn Elite bidons gingen niet samen met mijn Elite bidonhouders, omdat de bidons dan te los zitten. Heel vreemd maar waar. Verliezen van de bidon op de keitjes werd door Elite extra bevorderd door een nogal robuuste (lees zware) dop. De goedkoopste bidons (van die krijgedingen) passen wel allemaal. Tuitje is me daarom om het even. O ja, (2x) een halve liter vind ik de enige optie, anders had ik wel een Santos gekocht…
Scott Addict 20 disc (2017) | Ultegra/Dura-ace | Scope R3d | Selle Italia SLR Boost SF | Garmin 540