Is een SRAM force casetteabdr schreef: ↑24 jan 2024 15:56 Als het over zo'n goedkope zwarte Shimano cassette gaat, dan moet je wel weten dat die niet vernikkeld zijn en dat die zwarte verf de enige barrière tegen roest is. Dus die zou ik mooi laten zitten. Moest er wel een blinkende laag onder het zwart zitten kan je het wel met chemicaliën proberen.
Het grote domme vragen topic
https://www.sram.com/en/sram/models/cs-xg-1270-d1
Het oude zwarte model is van staal. Je wilt het advies opvolgen van abdr. Het is ter bescherming tegen roest. Het huidige model heeft een laag van nikkel-chroom.
Het oude zwarte model is van staal. Je wilt het advies opvolgen van abdr. Het is ter bescherming tegen roest. Het huidige model heeft een laag van nikkel-chroom.
- devriesman
- Forum-lid
Hydraulisch
Er is een soort voorwaartse beweging mogelijk. Als ik de hendel helemaal onderaan beetpak, kan ik deze een cm voorwaartse 'uitduwen'. (Weg van stuur). Terwijl bij de velgrem-remgreep dit gewoon vast zit en er enkel beweging naar achter mogelijk is, richting de stuurbocht.
Reach zit ook op velrem natuurlijk wel, dus denk dat het iets anders is, maar geen idee haha
Reach zit ook op velrem natuurlijk wel, dus denk dat het iets anders is, maar geen idee haha
Vanmiddag naar huis gefietst, 30km. Miezer regen. Toch nog even fiets poetsen.
Achtervork en spatbord met latex. Niet merkbaar druk verloren terwijl er wel latex uit is. Hoe kan dat dan???
Lijkt we of docblue nu zijn best gaat doen. Staat flesje silca Ultimate klaar
Achtervork en spatbord met latex. Niet merkbaar druk verloren terwijl er wel latex uit is. Hoe kan dat dan???
Lijkt we of docblue nu zijn best gaat doen. Staat flesje silca Ultimate klaar
Dogma F
-
- Forum-lid HC
Ja dat voelt ie natuurlijk
Bij een gaatje precies op het loopvlak kan het heel snel dichten.
Bij een gaatje precies op het loopvlak kan het heel snel dichten.