Heb je wel eens een duo registratie gedaan? Een indoor trainingssessie en daarbij de NEO2 en de Favero's laten meten? Of die wattages (min of meer) gelijk zijn? Ben ik wel benieuwd naar,Giant2307 schreef: ↑27 jan 2024 20:09Ik heb de Favero Shi met Ultegra pedalen.carlo_verhamme schreef: ↑27 jan 2024 20:00 Wow, wat een kleur zeg! Die Favero Pedalen staan nog op het lijstje
Al heb ik ze op de trainer niet nodig.
Giant
Gek van de weg, de MTB en het gravel
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb dezelfde berging-deur haha.
Blijft tijdloze fiets, die TCR .
Blijft tijdloze fiets, die TCR .
Less is bore
Fraai idd, lekker hoor! Ik heb een Giant TCR Advanced Pro (zelfde blauwe frame als op de Tacx van @Giant2307) maar nog met de PR2 wielen. Ben aan het kijken naar een mooie carbonset, maar denk dat ik voor max 45mm ga: in Groningen waait het tenslotte altijd . Had bedacht dat het Scope S4 of FFWD Tyro moest worden (NL setje dus) maar zal zien hoe het loopt.
-
- Forum-lid
Ik heb er maanden over nagedacht welke wielen ik zou nemen hahaha. Keuze was tussen de 35 of 50 mm variant van Bontrager of de FFWD Tyro 2.0. De hoogte van 50 mm kan "vervelend" zijn met harde wind, maar tot nu toe heb ik met deze wielen (sinds vorige week Donderdag) met max. Windkracht 3 gereden. Op mijn Giant Contend AR liggen nog PR-2's.
Ik heb nog niet het hele plaatje gedeeld zie ik. Maar de TCR is natuurlijk al klaar en we hebben er ook al 1 ritje mee gemaakt. De TCR is goedgekeurd! Helaas kon mijn zoon deze nog niet meenemen naar Oostenrijk (want vliegtuig) dus ik ga met Pasen die kant op met de auto. Hopelijk is dan de sneeuw op de wegen al weg (is nu al het geval eigenlijk maar ja, er kan nog genoeg vallen) zodat we ook meteen de bergen in kunnen. Anders wijken we wel uit en gaan we een dagje naar Karinthië.
Gewicht is 7.54 kg.
Gewicht is 7.54 kg.
Ride bikes, not tanks!
Het is bij mij een set Scope R5 geworden! Kon ik toevallig gunstig overnemen van een clubgenoot. Waarom toch de R5? Was even vergeten dat ik in mijn TT (Felt uit 2013) ook al Giant SL1 wielen had en daar eigenlijk nooit last heb van de wind, met uitzondering van die dagen dat het echt tekeer gaat en dat valt redelijk mee. Voor die dagen en de bergen kan ik er altijd een eenvoudig setje lage bij houden. De huidige PR2 doe ik waarschijnlijk weg. Heb nu last van een erg zwaar lopende body en heb al 2 dealers gesproken die aangeven "dat die body gewoon een slecht/ruk product is". Vond ik wel opvallend, aangezien je ze echt veel tegen komt.LucasHoeven schreef: ↑31 jan 2024 15:13 Ik heb er maanden over nagedacht welke wielen ik zou nemen hahaha. Keuze was tussen de 35 of 50 mm variant van Bontrager of de FFWD Tyro 2.0. De hoogte van 50 mm kan "vervelend" zijn met harde wind, maar tot nu toe heb ik met deze wielen (sinds vorige week Donderdag) met max. Windkracht 3 gereden. Op mijn Giant Contend AR liggen nog PR-2's.
Verder is er nog een 110mm OD2 stuurpen onderweg en dan ben ik voorlopig klaar. Zal snel een foto plaatsen wanneer de boel gemonteerd is.
Laatst gewijzigd door mderuiter op 07 feb 2024 10:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Ik kom veel SLR1 wielen tegen op marktplaats. Is daar wat mee?
Niet dat ik weet.
Ik kan me voorstellen dat hookless (icm ‘beperkte’ bandenkeuze) een rol speelt.
Mijn SLR2-setje bevalt prima; kan me niet voorstellen dat de SLR1 daarvoor onder doet.
Ik kan me voorstellen dat hookless (icm ‘beperkte’ bandenkeuze) een rol speelt.
Mijn SLR2-setje bevalt prima; kan me niet voorstellen dat de SLR1 daarvoor onder doet.
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent