wahoo elemnt bolt computer op 2 fietsen
Ik sta op het punt om een nieuwe fiets te kopen en de fiets die ik nu gebruik te blijven gebruiken op de kicker met Zwift.
Weet iemand of je fietscomputer op 2 fietsen kan gebruiken. Dus dat hij dan automatisch de speed en de cadence sesor van ene fiets en andere fiets kan vinden.
Weet iemand of je fietscomputer op 2 fietsen kan gebruiken. Dus dat hij dan automatisch de speed en de cadence sesor van ene fiets en andere fiets kan vinden.
-
- Forum-lid
Ja, dat kan zeker! Ik gebruik mijn Roam op 2 verschillende fietsen en die vindt heel snel beide powermeters.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ja, dat kan die wel, wat hij niet kan is automatisch velden weglaten als de sensor er niet is. Bijvoorbeeld op de fiets zonder powermeter vind ie geen powermeter dus zet hij NA neer in dat veld.
Eigenlijk best irritant, want de enige manier om dat veld dan weer bruikbaar te maken voor andere info is om de app erbij te pakken.
Ik zou toch wel graag een fiets1 en een fiets2 profiel willen.
Eigenlijk best irritant, want de enige manier om dat veld dan weer bruikbaar te maken voor andere info is om de app erbij te pakken.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ideaal juist alles op 1 scherm, en inderdaad op elke fiets een Powermeter. Ik had op mijn Garmin 1000 en later de 1030 verschillende profielen ivm verschillende powermeters. Nu heb ik 3 schermen perfect ingedeeld en geschikt voor elke fiets. Powersensor / speedsensor neemt ie zo over van elke fiets.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Je kan toch een aparte pagina met instellingen maken dacht ik? Dan doe je pagina 1 voor de powermeterfiets en pagina 2 voor de andere fiets. Is niet helemaal automatisch, maar 1 druk op de knop..thestudent schreef: ↑28 jan 2024 18:41 Ja, dat kan die wel, wat hij niet kan is automatisch velden weglaten als de sensor er niet is. Bijvoorbeeld op de fiets zonder powermeter vind ie geen powermeter dus zet hij NA neer in dat veld.
-
- Forum-lid HC
Heeft een Wahoo niet de mogelijkheid verschillende activiteiten profielen te selecteren?
Op mijn Garmin heb ik voor mijn 3 fietsen, plus de Elite trainer een apart profiel, met de bijhorende datavelden.
Ook Strava herkent deze verschillen en telt de kilometers op bij de betreffende fiets.
Overigens gebruik ik ook altijd als 2e scherm de Garmin tijdens mijn indoor trainingen.
Op mijn Garmin heb ik voor mijn 3 fietsen, plus de Elite trainer een apart profiel, met de bijhorende datavelden.
Ook Strava herkent deze verschillen en telt de kilometers op bij de betreffende fiets.
Overigens gebruik ik ook altijd als 2e scherm de Garmin tijdens mijn indoor trainingen.
Waar stel je dat in?scottwilko schreef: ↑29 jan 2024 21:01 Ook Strava herkent deze verschillen en telt de kilometers op bij de betreffende fiets.
Niet zijken maar reiden !
-
- Forum-lid HC
Bij je uitrusting, daar kan je een fiets aanmaken en koppelen aan een profiel.
Dit is overigens pas sinds kort zo dat je een voorkeursfiets per type activiteit kan opgevenscottwilko schreef: ↑30 jan 2024 09:39 Bij je uitrusting, daar kan je een fiets aanmaken en koppelen aan een profiel.
In Strava, op de Garmin of in Garmin Connect?1094 schreef: ↑30 jan 2024 09:46Dit is overigens pas sinds kort zo dat je een voorkeursfiets per type activiteit kan opgevenscottwilko schreef: ↑30 jan 2024 09:39 Bij je uitrusting, daar kan je een fiets aanmaken en koppelen aan een profiel.
Niet zijken maar reiden !