Goeiemiddag
Iemand die deze kan omzetten voor welke mtb maat ik moet gaan. (scott Spark RC) Lijkt mij een lang frame.
Stuurpen is 120
Thanx
Stack en reach omzetten naar MTB maat.
- Jonasipdevélo
- Forum-lid
- Contact
Zou ik ook zeggen : maat Medium. De Scott Spark is zeker een lang frame, maar dat wordt gecompenseerd door een stuurpen van ca 70mm ipv 120mm en het feit dat je stuur NIET 70mm voor het einde van je stuurpen steekt. ( dit is ongeveer de reach afstand van je shifters op de racefiets ).
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Opzich valt dat wel mee, maar de maatvoering van scott ligt een beetje verschoven tov de meeste concurrenten.
En je kan je nooit helemaal blindstaren op de geo tabellen. Hoe is er gerekend? Topcap erbij of niet etc.
Maar als je 173 bent is het een M, dat is vrij duidelijk. Het is heel lastig verglijken.
Bij een racefiets zit er vaak maar een paar cm in de reacht van maat xs tot xl 3 a 4cm max
Bij een MTB is dat vaak 8 tot 10.
En je kan je nooit helemaal blindstaren op de geo tabellen. Hoe is er gerekend? Topcap erbij of niet etc.
Maar als je 173 bent is het een M, dat is vrij duidelijk. Het is heel lastig verglijken.
Bij een racefiets zit er vaak maar een paar cm in de reacht van maat xs tot xl 3 a 4cm max
Bij een MTB is dat vaak 8 tot 10.
- Jonasipdevélo
- Forum-lid
- Contact
-
- Forum-lid HC
Ja dat kan bijna niet anders, met je stuur kan je heel veel oplossen, rise, backsweep, breedte etc.
Ik weet dat je bv bij Cannondale op een L zou uitkomen, die maatvoering valt raar.
Ik weet dat je bv bij Cannondale op een L zou uitkomen, die maatvoering valt raar.